16 постів / 0 нових
Останнє повідомлення
12 Квітень, 2014 - 00:12 #1
Коментарі: 17
Україна, Київська обл.
Користувач
Відсутній
Останній вхід: 1 година 10 хв тому
Рейтинг: 1294
Активний літераторАктивний форумчанин
Трактори Valmet 8300, 8600, 8800

Хто використовує в господарстві такі машини - відгукніться.
Маю в господарстві 170-ти сильний фінський Valmet 8600. Хто має такі машини з цієї серії в господарстві - поділіться інформацією по ремонту та обслуговуванню , бо немаю нічого крім каталога і інструкції по ескплуатації. Ще цікавить де берете запасні частини за потреби. 147073.jpg P.S. Ангар не мій )

7 Квітень, 2013 - 11:56
Коментарі: 0
Україна, Черкаська обл., смт. Маньківка
Користувач
Відсутній
Останній вхід: 2 роки 5 місяців тому
Рейтинг: 0

Запчастини до імпортної техніки ми берем з польщі ось тут http://www.sklep.gaska.com.pl/Cz-ci-do-kombajn-w-zbo-owych(2,18898,).aspx Находим вибираем замовляем людині (з Ровно)яка тягае сг обладнання, запчастини, техніку і він за % привозе в Укр. і пересилае Новою Поштою. А трактор брали в Україні чи з Данії?

7 Квітень, 2013 - 12:13
Коментарі: 17
Україна, Київська обл.
Користувач
Відсутній
Останній вхід: 1 година 10 хв тому
Рейтинг: 1294
Активний літераторАктивний форумчанин

Купив його неробочого вже тут, а привезли його датчани сюди, коли відкривали свою агрофірму у нас в районі. Дякую за лінк, зараз подивлюся, бо якраз треба хвостовик ВОМ (на цьому тракторі оберти ВОМ міняються заміною хвостовика).

7 Квітень, 2013 - 13:35
Коментарі: 3
Україна, Рівненська обл.
Користувач
Відсутній
Останній вхід: 16 годин 36 хв тому
Рейтинг: 70
Починаючий форумчанин

Микола Химинчук:
Запчастини до імпортної техніки ми берем з польщі ось тут http://www.sklep.gaska.com.pl/Cz-ci-do-kombajn-w-zbo-owych(2,18898,).aspx Находим вибираем замовляем людині (з Ровно)яка тягае сг обладнання, запчастини, техніку і він за % привозе в Укр. і пересилае Новою Поштою. А трактор брали в Україні чи з Данії?


А який відсоток беруть за привезення з Польщі?

7 Квітень, 2013 - 14:37
Коментарі: 17
Україна, Київська обл.
Користувач
Відсутній
Останній вхід: 1 година 10 хв тому
Рейтинг: 1294
Активний літераторАктивний форумчанин

Прошу це обговорювати в новоствореній темі.

10 Квітень, 2014 - 21:20
Коментарі: 2
Україна, Миколаївська обл., м. Первомайськ
Користувач
Відсутній
Останній вхід: 1 година 13 хв тому
Рейтинг: 55

Костянтин Шевченко:
Маю в господарстві 170-ти сильний фінський Valmet 8600


Питанячко трохи не по темі. Випадково нема в вашому тракторі показника температури масла?.Цікавить робоча температура масла, ніяк не знайду вартої уваги інформації по даному питанню(.

10 Квітень, 2014 - 23:06
Коментарі: 17
Україна, Київська обл.
Користувач
Відсутній
Останній вхід: 1 година 10 хв тому
Рейтинг: 1294
Активний літераторАктивний форумчанин

Ні Саш, немає такого. На двигуні стоїть теплообмінник для охолодження масла.

11 Квітень, 2014 - 08:39
Коментарі: 2
Україна, Миколаївська обл., м. Первомайськ
Користувач
Відсутній
Останній вхід: 1 година 13 хв тому
Рейтинг: 55

Костянтин Шевченко:
Ні Саш, немає такого. На двигуні стоїть теплообмінник для охолодження масла.


В мене на 1221 теж теплообмінник, але в цьому році поставив додатково датчик температури масла і бачу що при інтенсивній роботі в полі, температурі тосолу до 90, температура масла доходить до 110(

11 Квітень, 2014 - 20:36
Коментарі: 17
Україна, Київська обл.
Користувач
Відсутній
Останній вхід: 1 година 10 хв тому
Рейтинг: 1294
Активний літераторАктивний форумчанин

Чому вирішив що це проблема ? Що пише по цьому поводу книжка ? Напиши в Білорусію, що тобі ті діди відпишуть )))

11 Квітень, 2014 - 21:12
Коментарі: 2
Україна, Миколаївська обл., м. Первомайськ
Користувач
Відсутній
Останній вхід: 1 година 13 хв тому
Рейтинг: 55

Костянтин Шевченко:
Чому вирішив що це проблема ? Що пише по цьому поводу книжка ? Напиши в Білорусію, що тобі ті діди відпишуть )))


Так мабуть і зроблю, якщо відпишуть. НІгде не знайшов данних по д-260 по температурі масла(.

23 Жовтень, 2014 - 00:18
Коментарі: 17
Україна, Київська обл.
Користувач
Відсутній
Останній вхід: 1 година 10 хв тому
Рейтинг: 1294
Активний літераторАктивний форумчанин

Може в кого є мануал по ремонту MF 3690, або знає людей які займаються сервісом MF. Він копія мого 8600, тільки з невеликими відмінностями. Треба лапки на корзині відрегулювать після капіталки - незнаю як . sad

18 Лютий, 2015 - 11:05 (Відповідь на #11)
Коментарі: 0
Україна, Київська обл., м. Київ
Користувач
Відсутній
Останній вхід: 5 місяців 3 тижні тому
Рейтинг: 1

Доброго дня, все що є по вальтрі

ВкладенняРозмір
Файл valtra_82_92.djvu14.17 МБ
Файл valtra_n.djvu16.49 МБ
Файл valtra_t.djvu17.97 МБ

Заощаджені гроші — зароблені гроші.
(c) Генрі Форд

14 Травень, 2017 - 10:01
Коментарі: 3
Україна, Рівненська обл.
Користувач
Відсутній
Останній вхід: 16 годин 36 хв тому
Рейтинг: 70
Починаючий форумчанин

Маю в господарстві 170-ти сильний фінський Valmet 8600. 

Чи не могли б поділитись досвідом експлуатації. Я так розумію, що це трактор випуску початку 90 років. Наскільки реально купляти до них запчастини, особливо якісь неходові? Чи взагалі вартий той комфорт праці тих ризиків лишитись без штанів у випадку якоїсь більш серйозної поломки? 

Маю на 50 га саморобного Бізона і Кия 14102 2009 р.в. В принципі роботу роблять непогано, але пилюка, шум і постійно руки в мазуті трохи осточортіли.От в звязку з відміною віз, близкістю Польщі захотілось пригод на свою голову і виникла бредова (а може і не зовсім) ідея пормінять ці 2 вітчизняних на один старенький імпортний. Поки збираю інформацію і думаю

 

17 Травень, 2017 - 00:10
Коментарі: 17
Україна, Київська обл.
Користувач
Відсутній
Останній вхід: 1 година 10 хв тому
Рейтинг: 1294
Активний літераторАктивний форумчанин

Запчастини бувають відсутніми і на новеньку брендову техніку. Тут вже як повезе. Про те що імпорт не ламається - теж думати не варто. :) Але й умови роботи це все одно що порівняти Ладу Калину з якимось з БМВ 90-х років, з кліматом, борткомпом і всім тим що зараз мають авто. Імпортні двигуни ходять довго. Навіть в умовах коли з них просто знущаються а не експлатують. Так само й гідравліка. На мій об’єм роботи Valmet мене влаштовує. На ньому резина ще рідна. 23 роки ходить :) На ваш об’єм роботи думаю ходитиме будь-яка іномарка, не варто лише за JD гнатися. Хоча цей бренд звісно рулить.

17 Травень, 2017 - 08:12 (Відповідь на #14)
Коментарі: 3
Україна, Рівненська обл.
Користувач
Відсутній
Останній вхід: 16 годин 36 хв тому
Рейтинг: 70
Починаючий форумчанин

На ваш об’єм роботи думаю ходитиме будь-яка іномарка

Дякую за відповідь. Тут основна проблема, щоб не промахнутись в виборі моделі. Ідеально було б купить Дойц Фара серії ДХ, відгуки про них тільки позитивні. Але не знаю наскільки це реально, переглядаю оглошенння польски, то вибір дуже невеликий. А на німецьких сайтах луплять просто космічні ціни. Зате Массей Фергюссонів до вибору, до кольору і ціни демократичні. Але й відгуки на польских форумах досить не однозначні. Більшість задоволені, але є і випадки проблем з коробками, дуже вже вони в тих моделях замудрі. Кошт направи в принципі не таки вже й космічний , більше 2000 долларів не чув, звичайно в районі 1000. Але чи реально в наших реаліях це зробить, розраховувать треба тільки на власні сили, в Польщу його ж не повезеш на ремонт. От і розпитую, як воно з тими коробками,бо вичитав в інщій темі,що 

Фінський Valmet 8600 (аналог Massey Fergusson 3690).

Якщо візи відмінять скатать в Польщу за запчастинами проблеми жодної. Лякає складність ремонту. 

17 Травень, 2017 - 17:45
Коментарі: 17
Україна, Київська обл.
Користувач
Відсутній
Останній вхід: 1 година 10 хв тому
Рейтинг: 1294
Активний літераторАктивний форумчанин

Ну просто модель в мене така попалася, що запчастини простіше шукати на MF 3690 :) Якщо говорить про їхні коробки, то там є варіант спід-шифт (ввімкнення\вимкнення понижаючого редуктора під навантаженням) і дайна-шифт (перемикання діапазонів під навантаженням чи навіть передач). То в мене перший варіант, простіший. Звичайна механічна коробка. Сам понижаючий редуктор - розібрали і замінили резину\ущільнення. І то - він працював, просто трактор був розкочений, то вирішили й туди подивитися. Самі коробки, їх вали, шестерні, на цих старих машинах дуже міцні. Двигуну зробили капіталку, і то - він собі їздив. Просто вирішив прокапіталить щоб буть впевненому в ньому. Колінвал тільки полірнули - номінал. Моторокомплект замінили. І пару шестерень з механізму газорозподілу. Відновили кондиціонер - заміна компресора, пайка радіатора, виготовлення деяких рукавів. Перетягли салон, сидіння, поставили музичку. Все це робилось не за один ремонт, а поступово, як доросли до таких речей. Зараз є можливість обрати техніку яку не потрібно буде так вичухувати. Так що удачі у виборі. :) Ось наш старичок трудиться

 

 

Щоб додати коментар, увійдіть або зареєструйтесь