Зростання світового попиту на вироби з натурального хутра й дієтичне м’ясо, можливості інтенсифікації виробництва та збуту продукції на внутрішньому й зовнішньому ринках зумовлює перспективність розвитку нутріївництва на інноваційно-інвестиційній основі, що передбачає перехід від традиційної організації до адаптивної інтенсифікації галузі із застосуванням сучасних технологій управління бізнес-процесами та проектного підходу до управління, що може забезпечити ефективний розвиток нутріївницьких підприємств.

Якщо мета є відправною точкою управління проектами, то послідовність дальших кроків, які представляють собою детальні відповіді на питання щодо: створення нових чи модернізації (реконструкції) наявних нутріївницьких ферм; купівлі нутрій або щенят вітчизняних чи зарубіжних порід; обґрунтування елементів технології утримання та годівлі нутрій; вибір технологічного обладнання, способу забезпечення поголів’ям нутрій може змінюватися (варіювати) залежно від: джерел фінансування проекту, рівня ресурсного забезпечення й розміру підприємства.
 
Так, для великих підприємств з високим рівнем ресурсного забезпечення пріоритетним є впровадження великомасштабних високотехнологічних проектів; водночас, малі й середні підприємства з низьким рівнем ресурсозабезпеченості мають концентрувати увагу на використанні більш дешевого обладнання й поголів’я нутрій. Разом із цим, така постановка питання не означає, що невеликі проекти в нутріївництві будуть економічно не ефективними. Більше того, ця галузь, на відміну від багатьох інших галузей тваринництва, може досить успішно розвиватися у малих і середніх підприємствах і фермерських та господарствах населення.
 
Так, розрахунки науковців показали, що за організації мінімальної товарної ферми (30 гол. на відгодівлі) середній щомісячний прибуток становить від 1500 грн, окупність першочергових інвестиційних вкладень відбувається за 2,3 року. Ці розрахунки певною мірою підтверджуються господарською практикою. Так, за даними одного з фермерів з десятирічним досвідом нутріївницького бізнесу з Приморського району Запорізької області, за місяць ферма нутрій може приносити до п’яти тис. грн доходу за сучасних цін на м’ясо нутрій на рівні 60 грн/кг, на шкурки — 60–70 грн/шт. Вирощуючи нутрії, можна одержувати дохід трьома способами: продавати м’ясо, шкурки або молодняк. Для початківців у нутріївницькому бізнесі фермер рекомендує розпочинати з п’яти сімей, щоб одержати дохід на кінець першого року реалізації проекту, при цьому така міні-ферма може окупитися за два роки.