Хлопці якщо питання Бізона кого з Вас цікавить з задоволенням розповім покажу фото збирання та єксплуатации циеї машини. Ми в Україні одні зперших хто почав працювати на Бізоні. На тепер в нашому районі працюе вісім Бізонів в чьотирйох господарствах та ще два збираються.
Три може чотири роки працюемо на УПС-8 СКВ Руденка. За ці роки замінили тільки один датчик. Весною 10 хвилин наладки і вперед. Як на мене простіше нема куди. Бажано по більший єкран.
Вся доскональна інформація про цей трактор э на фермер ру , перша тема " виготовлення с\г техніки для фермерів в домашніх умовах" і дійсна на сьогодни " Бізон-заиітання відповіді обговорення". Раніше був активним учасником особиіво першої теми.
Витрата пального залежить від великої кількості факторів. Не можу відповісти за всіх а за моїми спостереженнями різниця між Т-150 з ЯМЗ-236 та Бізоном від 10 до 30 відсотків єкономії Бізоном. Наприклад весняна культивація не більше 5л\га в КПС-8. а подекуди по підрахунках виходило по 2.95 л\га.
Олександр на фото Бізони які зібрані нашими з братом руками. А електрична частина комфорт та деякі інші речі робив тільки сам. По передніх колесах великих проблем немає, задні колеса тохи проблемніші. Все залежить від того що будете ставить на перед , яка балка і які колеса а на зад які колеса.
Олександр ЯМЗ-236 не такий добре збалансований як 238. В Україні був Бізон з 236 і пропрацював вїн один сезон потім переобладнання на 238. Якщо на Бізона поставить 236 то ви в Бізона заберете його запас потужності. А це задоволення в роботі таке як між жигулями та москвичом.
Ну мужики з вами не скучно, не одного доброго слова про таку машину. Вісім років ми відпрацювали на Нивах, як для маленьких хосподарств за такі гроші все одно не чого кращого не має.
Ми домовились купити не дорого розібраний ангар , кожна арка складається з чотирьох частин.Якщо звяжеться сфоткаю. Олександру .Після загрузки фото натиснути "вставити в текст"
У знайомого ДОН, Т-150К , ЗІЛ-130.обладнані імпортними двигунами. Якщо не помиляюсь ЗІЛ з мерсовським двигуном. Є на господарстві і ГАЗ але з яким двигуном не знаю. Коли я йому розповідаю про ЯМЗ він говорить що це застаріла машина а своїми не нахвалиться.
Є в Одесі хлопець на розборці грузовиків може підсказати і допомогти з двигуном якої потрібно потужності. Говорить що краще брати парою двигун+кпп, а установити можна і самому по його словам.
гарна техніка
Володя не перепутай з Ураловськой КПП а то жигулі будеш обганяти
Хлопці якщо питання Бізона кого з Вас цікавить з задоволенням розповім покажу фото збирання та єксплуатации циеї машини. Ми в Україні одні зперших хто почав працювати на Бізоні. На тепер в нашому районі працюе вісім Бізонів в чьотирйох господарствах та ще два збираються.
За пневмоподушку не зрозумів.
Три може чотири роки працюемо на УПС-8 СКВ Руденка. За ці роки замінили тільки один датчик. Весною 10 хвилин наладки і вперед. Як на мене простіше нема куди. Бажано по більший єкран.
Ми побудували з іккерманських блоків щоб сипати зерно на стіну. Арочний теж потрібний. Закінчім воювати (дай БОГ) почнемо будувати.
А ще можна саморобний - дешево але без " прибамбасів".
Вся доскональна інформація про цей трактор э на фермер ру , перша тема " виготовлення с\г техніки для фермерів в домашніх умовах" і дійсна на сьогодни " Бізон-заиітання відповіді обговорення". Раніше був активним учасником особиіво першої теми.
Витрата пального залежить від великої кількості факторів. Не можу відповісти за всіх а за моїми спостереженнями різниця між Т-150 з ЯМЗ-236 та Бізоном від 10 до 30 відсотків єкономії Бізоном. Наприклад весняна культивація не більше 5л\га в КПС-8. а подекуди по підрахунках виходило по 2.95 л\га.
Олександр на фото Бізони які зібрані нашими з братом руками. А електрична частина комфорт та деякі інші речі робив тільки сам. По передніх колесах великих проблем немає, задні колеса тохи проблемніші. Все залежить від того що будете ставить на перед , яка балка і які колеса а на зад які колеса.
Олександр ЯМЗ-236 не такий добре збалансований як 238. В Україні був Бізон з 236 і пропрацював вїн один сезон потім переобладнання на 238. Якщо на Бізона поставить 236 то ви в Бізона заберете його запас потужності. А це задоволення в роботі таке як між жигулями та москвичом.
Нарешті старі знайомі. Андрій в якій стадії третій Бізон. А може четвертий ? Знову посеред зими на Вінничину своїм ходом поїдеш ?
Ну мужики з вами не скучно, не одного доброго слова про таку машину. Вісім років ми відпрацювали на Нивах, як для маленьких хосподарств за такі гроші все одно не чого кращого не має.
Ми домовились купити не дорого розібраний ангар , кожна арка складається з чотирьох частин.Якщо звяжеться сфоткаю. Олександру .Після загрузки фото натиснути "вставити в текст"
Вперше закачав відео. Може піде
В несприятливі роки коли посіви низькі і забурьянені підбирач не втягує масу і тоді використовуем жаткою.https://www.youtube.com/watch?v=0ALYx91VCqI&feature=youtu.be
Анар не був встановлений, він років двадцять на складі пролежав.
У знайомого ДОН, Т-150К , ЗІЛ-130.обладнані імпортними двигунами. Якщо не помиляюсь ЗІЛ з мерсовським двигуном. Є на господарстві і ГАЗ але з яким двигуном не знаю. Коли я йому розповідаю про ЯМЗ він говорить що це застаріла машина а своїми не нахвалиться.
Є в Одесі хлопець на розборці грузовиків може підсказати і допомогти з двигуном якої потрібно потужності. Говорить що краще брати парою двигун+кпп, а установити можна і самому по його словам.
З НОВИМ РОКОМ !!!! МИРУ ВАМ !!!http://youtu.be/ixF8SkVyLrA