Думаю що багато чули за цю геніальну саморобку нашого земляка, Михайла з Вінницької області. Тепер і я побачив трактор вживу. І після цього вже не хочу тих б\у іномарок за шалені гроші, а потім такі ж гроші на їх ремонт. Фоткнувся на пам’ять. В планах - або робить своїми силами, або купити готовий. Є вже в Україні люди в яких його робити виходить швидко і надіюсь якісно. Може хто вже зробив собі його, чи бачив поряд у сусіда - поділіться. Дуже цікава штука, за 200 000 грн. За такі гроші про б\у іномарку можна забуть.
P.S. Хтось скаже з вигляду що це саморобка ? :)
Паганих відгуків про нього не чув. Навпаки є люди, які після першого трактора робили ще. А це вже про щось говорить. Я зробив зменшену копію, став в 4000 доларів, торік ще плюс 1000 на капремонт двигуна.https://www.youtube.com/watch?v=ilISDV9UJSc
гарна техніка
Костя в тебе є шанс стати першим хто зробить Бізона в Київській області, не можна його змарнувати!!!
Я закінчую капіталку свого старичка, непотягну в цей рік. А далі буду дивиться - якщо буде необхідність ще в одному потужному тракторі - на той рік або своїми силами, або замовлю готового купити.
Полетіла кпп, стало вибивать 3 передачу. В Рівненський барахолці найшов самосвальну камазівську за 1000 грн. І це при вазі 250 кг. Поїхав зі спецом, вскрили кришку, все начебто нормально. Спєц каже, що самосвальну можна і не вскривать: вони полувєчні, з дєлітельом треба обовязково дивитись. Ось такий плюсик в Бізоні.
Хлопці якщо питання Бізона кого з Вас цікавить з задоволенням розповім покажу фото збирання та єксплуатации циеї машини. Ми в Україні одні зперших хто почав працювати на Бізоні. На тепер в нашому районі працюе вісім Бізонів в чьотирйох господарствах та ще два збираються. Зауважу що три господарства відмовились від Т-150 з ЯМЗ. Нещодавно дзвонить телефон і говорять що не могли ми зробити рекламу для аграріїв що є такий трактор. Підскажіть як це зробить. Дзвоніть приїджайте, покажим розповімо !
Володя не перепутай з Ураловськой КПП а то жигулі будеш обганяти
В мене задні колеса 23.1-26 з херсонця, то швидкість і так десь на 20% меньша в порівнянні з доновською. Трактором дуже задоволений. В мене є ще Кий 14102 2008 р.в., то після Бізона в нього навіть сідать не хочеться. Завдяки автомобільному двигуну і кпп в кабіні тихенько , колеса велики, пнєвмосідушку з Рено Преміум- пливе як корабель
За пневмоподушку не зрозумів.
Не подушку, а сідушку з фури. Раніше ставив на Кий, який зараз використовується тільки з лійкою та оприскувачем, то переставив на Бізона. Хоч зліпив на Бізоні передню навіску і якщо придумаю якось передній ВОМ то можливо і лійку буду Бізоном тягать. Вона розкидає на 7-8 метрів і культиватора весною купив на 7 метрів. Може й вийде одночасно.
Дуже цікавить люба інформація про будівництво цього чудо трактора особливо із фотографіями.
Вся доскональна інформація про цей трактор э на фермер ру , перша тема " виготовлення с\г техніки для фермерів в домашніх умовах" і дійсна на сьогодни " Бізон-заиітання відповіді обговорення". Раніше був активним учасником особиіво першої теми. В звязку з подіям в нашій країні останій рік нема жодного бажання там спілкуватися. Раніше не зважав уваги що практично одне слово Українською мовою підіймало " гвалт ". Не розумію чому так. Половина росії кавказці китайці та нанайці - їх розуміють , а з славянами проблеми. Бог з ними життя поставить все на свої місця. Тепер про трактор. Рама Т-150 К з заднім мостом та " навеской" , Передня балка маз камаз зил краз. Передні колеса Т-150 або краз лаптьожнік , задні дон передні або Ф-82 болотники і можна почінати. Потім ЯМЗ-238 з КПП камаз і кабіна ЮМЗ. Ще куча дрібничок тисяч на 30 - 50 гр, пів року роботи і в поле.
Дякую за фото ! Ще цікавить з якими агрегатами працює трактор робоча швидкість і витрата палива? Бажано теж фото.
Витрата пального залежить від великої кількості факторів. Не можу відповісти за всіх а за моїми спостереженнями різниця між Т-150 з ЯМЗ-236 та Бізоном від 10 до 30 відсотків єкономії Бізоном. Наприклад весняна культивація не більше 5л\га в КПС-8. а подекуди по підрахунках виходило по 2.95 л\га. В БДТ-4.1 різниця вийшла дуже велика 12 л\га Т-150 і 8 л\га Бізон. Робочу швидкість практично не вимірював але вона вища на 20 - 30 відсотків. Також витрата масла на базі зменшилась в рази. Про поломки можемо сказати що це тільки болячки агрегатів, помпа ремені натяжник компресора рукава великого тиску. Працюемо тільки агрегатами які предназначені для Т-150 .
За інформацію і фото ! Ще цікавить як Ви переробляли диски (на паралельному сайті пишуть про відцентрову, але поки що не знайшов детальної інформації). На фото три різні Бізони і якщо вони складені за допомогою вашої активної або пасивної участі то Ви та людина яка потрібна цій темі і для забезпечення хорошого трактора хорошому аграрію.
Олександр на фото Бізони які зібрані нашими з братом руками. А електрична частина комфорт та деякі інші речі робив тільки сам. По передніх колесах великих проблем немає, задні колеса тохи проблемніші. Все залежить від того що будете ставить на перед , яка балка і які колеса а на зад які колеса. По Бізонах на сьогодні знаю практично всих Бізонщиків на сході а активних по всій Україні та підтримую з ними звязок.
Зараз читаю тему на фермер ру щоби не задавати безглуздих питань (інформації дуже багато). На свої питання вже знайшов Вашу відповідь (диск на заводі 30 доларів у 2010р.). Але поспішу задати ще одне питання. Бачив цього року Слобожанця нового і як знав звернув увагу на резину, задав питання власнику він підтвердив що вона більша за Т-150 і практично по висоті як з Дона (розмірів не знаю і зараз дізнатись не можу) у Вас був досвід із такою резиною? Мені хватило би ЯМЗ 236, спереду резину Т-150 а назад максимальну яку можна поставити на рідні диски (б/у резину доновську майже не реально найти, а на нову ціна кусається).
В мене такий Бізон: ЯМЗ 236 і задня гума 23.1-26 з Слобожанця, ще стояла на Херсонці і старому Кіровці. Діски поставив з Херсонця без всяких переробок. Чув , що на ці діски ставлять гуму з К701 28.1-26. Гума 23.1-26 набагато меньша за Доновську, тому на перед с т150 не піде, треба пропорційно меншу за висотою. Я поставив на перед з причепа для т150 ПТС9.
Такий трактор буде значно слабший за Бізон з ЯМЗ 238 і Доновською гумою. Тому все залежить від кількості землі, в мене 40 га, то мені мого хватає з головою: тягне ПЛН5.35 , 6 метровий КПС і АГ3.0-20. Так що в моїх масштабах робота стала за іграшку.
Олександр ЯМЗ-236 не такий добре збалансований як 238. В Україні був Бізон з 236 і пропрацював вїн один сезон потім переобладнання на 238. Якщо на Бізона поставить 236 то ви в Бізона заберете його запас потужності. А це задоволення в роботі таке як між жигулями та москвичом. Таке рішення не раціональне не з якї сторони. По резині не треба не де поспішати , по більше спілкуйтесь з Бізоноводами всі хлопці нормальні допоможуть підскажуть. Бувають дні по 10-15 звонків від Луганська Донецька до Одеси Миколаїва. Переселаїм деякі запчастини поштою їздим один до одного. Спілкуйтесь і буде легко вирішувати свої проблеми.
Дякую за відповіді! Час є подумати, в цьому році побудував ангар потрібно ще асфальтувати. Поки буду вивчати по можливості стягувати матеріал (передня балка МАЗ вже є). Зараз першочергове завдання збільшення землі бо 50 га дуже мало і паралельно приходиться думати про більш продуктивну техніку. Як зберу якість вузли і агрегати то можна буде потім і в гості до Вас збиратись із конкретними запитання, рулеткою, фотоапаратом і могоричем :).
Приеднуюсь до кому не байдужий трактор Бізон Якщо е по трактору запитання будемо спілкуватись
Нарешті старі знайомі. Андрій в якій стадії третій Бізон. А може четвертий ? Знову посеред зими на Вінничину своїм ходом поїдеш ?
Третій ось ось четвертий відсотків на 70 Пока їхати ніде не планую
З НОВИМ РОКОМ !!!! МИРУ ВАМ !!!http://youtu.be/ixF8SkVyLrA
Здоров`я Миру Вам І Вашим Родинам в Новому Році
З НОВИМ РОКОМ!!!
І від мене прийміть вітання з Наступаючим ! Мирного неба, здоров’я Вам і вашим родинам та здійснення всіх планів !
Хлопці всіх з новим роком!!!всім здоров*я миру і доброти!!!
я у Василя катався на зелененькуму.просто клас
Колесика для Украінського поля
Класні. Для но-тільщика \мінімальшика. Не треба париться з спарками .
А чи є можливість, замість цих широких, поставити доновські, або кіровські? Нічого не переробляючи.
Руслан воно так і є.
Дякую.
Може хто надумає таки робить - з фермер.ру взяв 2 лінки корисних.
Комплектация трактора BIZON_v1.5 - https://yadi.sk/i/S064I8AZduSpB
Расчет и выбор компонентов для ГОРУ трактора_v1 - https://yadi.sk/i/1mgx_hixdrTwU
Недільку назад були в гостях у одного з бізоно-будівників Кіровоградщини. З його дозволу закину трохи фото, поки відео качається.
Трохи відео.
До відео і фото не помішало би почути відгуки!
Андрій Іщенко , наш форумчанин, є власником цієї машини. Що хочу сказать з того що побачив. Виконання всього на високому технічному рівні. Двигун сухенький, досвіду з ЯМЗ в мене нема, але пускається легко, робить рівно, без димів. З усього що зроблено руками Андрія видно що людина вклала в цей трактор душу, в кожен кронштейн, вузол чи ще щось. Перед цим я катався на новому МТЗ 1221.2. Я скажу так - на холостих рівень шуму в кабіні менший в Бізона. Це при тому що капоту не було. Коли виїхали з двору і Андрій ввімкнув 5-ту передачу та повіз мене на всіх парах по кіровоградських дорогах - в кабіні нічого ні брязнуло ні дзенькнуло - як кажуть ручне збирання, що там балакать. :). Трактор напакований електрикою, не просто тягло. Встановлено : електролічильник мотогодин, камера заднього виду (була непідключена на той час), масса вмикається простим вставленням ключа запалювання в замок (з іномарки), датчики температури системи охолодження 2 шт - по обидвох термостатах, щоб простіше виявить який з них "видьорнеться" колись, років через 10, і ще купу всього що я просто незапам’ятав з першого разу. Гідророзподільник винесено на зовнішню сторону кабіни, трубки чемно розведені по борту машини. Прикольно коли гальмуєш, і цей звук повітряних гальм ))). Рульова колонка регулюється по висоті, сидіння також ближче-далі від колонки регулюється. Сама кабіна - хата. Вона з ЮМЗ тільки розрізана і розширена. Фари робочого світла дуже класно врізані (на фото видно). Коротко це все що я встиг роздивитись, під дощем, що йшов у той час коли ми дивились Бізона та катались ним. Для себе зробив висновок - зробити так як це робить наприклад Андрій в мене невийде (банально небуде часу і людських ресурсів). Простіше зібрати всі основні комплектуючі, самому їх проінспектувати , вкинуть все в Камаз, та привезти людині (з могоричем) яка це вже добре вміє робить, заплатить гроші за створення такого трактора і почекати. Кожен має займатись тим що найкраще вміє. Отакі мої попередні висновки від поїздки. :)
Після цих слів можна фото і відео. Почитавши тему на ф...р дійшов висновку, що в нас дуже багато талановитих людей (хороший вчитель, а учні ще кращі). Зараз з нетерпінням чекаю коли випробування пройде БІЗОН 4Х4 нашого земляка на фото супер, супер, супер.
Сам процес будівництва дуже цікавий і дає багато позитивних емоцій.
Так розмалював, що хоч зараз купляй.
Насправді, побачивши цей "витвір" ручної роботи, виникає одне питання: чому люди які мають бажання можуть зробити подібну техніку, а єдиний державний завод, в країні де левова частка сільгоспвиробників, випускає трактори 20-ти річного моделювання?
Насправді, проведено ДУЖЕ великий об'єм роботи, бльше скажу: роботи високої якості.
Трохи не згоден, заводу зробить Бизон без проблем, але пропаде його основна фішка- дешевизна. Ну не буде завод їздить по металлобрухтах і шукати рами і т.д. і т.п. по ціні металолому. Він все виготовить нове і ціна стане космічною.
Володь, я тобі скажу космічна чи ні - залежить від того ж заводу. Я он пішов почитав про лізингову компанію Білорусії, і умови, на яких працюють фермери в Білорусії. До речі умови лізингування ЧІТКО визначені президентським указом. І початковий внесок, і процентна ставка і термін. А тут знов вибрали жлоба, якому все пох. Південмаш он став - по цимбалах. Головне щоб канхвети робились та продавались. Ну зробив би завод трактор, ну був би він нехай і 500 000 грн. Та зробить конторку лізингову, державну. Та пустить оборот техніки зразу. Та віджать ринок тих 150-200 сильних тракторів, які зараз по 10 000 мот огодин, по 10-15 років - а коштують 40-50 тис. євро. І на скільки євро вони в процесі експлатації хряснуть - один Бог знає. Тупить наша Україна. Зараз якраз момент завоювати ринок.
Не можу здержатись щоб не скинуть фото Бізон 4х4.
Хай вибачить мені автор Максим Козлов, хотів запросити його на цей форум, але не встиг, забанили.
Так Так це мійтовариш Козлов Віктор Змайстрував шостого трактора але не простого а з ведучим передком.Жде цей звір поля шоб побачити всі плюси та мінуси (яких думаю не буде) До речі хто збирается складати трактор то е т 150 з кразом двс не дорого. Кому інтересно телефон уйте або пишіть.
Добрий вечір,землякам! Прийміть в свою родину! Андрій Іщенко дав адресу сайту. Моє маленьке відео про випробування БІЗОН 4*4.
https://www.youtube.com/watch?v=9PycKXdThBo
https://www.youtube.com/watch?v=E2dHcgomG-w
Для мне особисто дуже велике щастя бачити Вас (і інших Бізоноводів на цьому форумі). Фото Бізона 4х4 додам на свою дошку візуалізації. Якщо можна то під доданим фото, коли виставляєте, до клацніть на ВСТАВИТЬ ТЕКСТ (для того щоб фото було в збільшеному масштабі).
Ще цікавить козирок із фарами! Призначення фар?