Хто використовує в господарстві такі машини - відгукніться.
Маю в господарстві 170-ти сильний фінський Valmet 8600. Хто має такі машини з цієї серії в господарстві - поділіться інформацією по ремонту та обслуговуванню , бо немаю нічого крім каталога і інструкції по ескплуатації. Ще цікавить де берете запасні частини за потреби. P.S. Ангар не мій )
12 Квітень, 2014 - 00:12
#1
Запчастини до імпортної техніки ми берем з польщі ось тут http://www.sklep.gaska.com.pl/Cz-ci-do-kombajn-w-zbo-owych(2,18898,).aspx Находим вибираем замовляем людині (з Ровно)яка тягае сг обладнання, запчастини, техніку і він за % привозе в Укр. і пересилае Новою Поштою. А трактор брали в Україні чи з Данії?
Купив його неробочого вже тут, а привезли його датчани сюди, коли відкривали свою агрофірму у нас в районі. Дякую за лінк, зараз подивлюся, бо якраз треба хвостовик ВОМ (на цьому тракторі оберти ВОМ міняються заміною хвостовика).
А який відсоток беруть за привезення з Польщі?
Прошу це обговорювати в новоствореній темі.
Питанячко трохи не по темі. Випадково нема в вашому тракторі показника температури масла?.Цікавить робоча температура масла, ніяк не знайду вартої уваги інформації по даному питанню(.
Ні Саш, немає такого. На двигуні стоїть теплообмінник для охолодження масла.
В мене на 1221 теж теплообмінник, але в цьому році поставив додатково датчик температури масла і бачу що при інтенсивній роботі в полі, температурі тосолу до 90, температура масла доходить до 110(
Чому вирішив що це проблема ? Що пише по цьому поводу книжка ? Напиши в Білорусію, що тобі ті діди відпишуть )))
Так мабуть і зроблю, якщо відпишуть. НІгде не знайшов данних по д-260 по температурі масла(.
Може в кого є мануал по ремонту MF 3690, або знає людей які займаються сервісом MF. Він копія мого 8600, тільки з невеликими відмінностями. Треба лапки на корзині відрегулювать після капіталки - незнаю як .
Доброго дня, все що є по вальтрі
Чи не могли б поділитись досвідом експлуатації. Я так розумію, що це трактор випуску початку 90 років. Наскільки реально купляти до них запчастини, особливо якісь неходові? Чи взагалі вартий той комфорт праці тих ризиків лишитись без штанів у випадку якоїсь більш серйозної поломки?
Маю на 50 га саморобного Бізона і Кия 14102 2009 р.в. В принципі роботу роблять непогано, але пилюка, шум і постійно руки в мазуті трохи осточортіли.От в звязку з відміною віз, близкістю Польщі захотілось пригод на свою голову і виникла бредова (а може і не зовсім) ідея пормінять ці 2 вітчизняних на один старенький імпортний. Поки збираю інформацію і думаю
Запчастини бувають відсутніми і на новеньку брендову техніку. Тут вже як повезе. Про те що імпорт не ламається - теж думати не варто. :) Але й умови роботи це все одно що порівняти Ладу Калину з якимось з БМВ 90-х років, з кліматом, борткомпом і всім тим що зараз мають авто. Імпортні двигуни ходять довго. Навіть в умовах коли з них просто знущаються а не експлатують. Так само й гідравліка. На мій об’єм роботи Valmet мене влаштовує. На ньому резина ще рідна. 23 роки ходить :) На ваш об’єм роботи думаю ходитиме будь-яка іномарка, не варто лише за JD гнатися. Хоча цей бренд звісно рулить.
Дякую за відповідь. Тут основна проблема, щоб не промахнутись в виборі моделі. Ідеально було б купить Дойц Фара серії ДХ, відгуки про них тільки позитивні. Але не знаю наскільки це реально, переглядаю оглошенння польски, то вибір дуже невеликий. А на німецьких сайтах луплять просто космічні ціни. Зате Массей Фергюссонів до вибору, до кольору і ціни демократичні. Але й відгуки на польских форумах досить не однозначні. Більшість задоволені, але є і випадки проблем з коробками, дуже вже вони в тих моделях замудрі. Кошт направи в принципі не таки вже й космічний , більше 2000 долларів не чув, звичайно в районі 1000. Але чи реально в наших реаліях це зробить, розраховувать треба тільки на власні сили, в Польщу його ж не повезеш на ремонт. От і розпитую, як воно з тими коробками,бо вичитав в інщій темі,що
Якщо візи відмінять скатать в Польщу за запчастинами проблеми жодної. Лякає складність ремонту.
Ну просто модель в мене така попалася, що запчастини простіше шукати на MF 3690 :) Якщо говорить про їхні коробки, то там є варіант спід-шифт (ввімкнення\вимкнення понижаючого редуктора під навантаженням) і дайна-шифт (перемикання діапазонів під навантаженням чи навіть передач). То в мене перший варіант, простіший. Звичайна механічна коробка. Сам понижаючий редуктор - розібрали і замінили резину\ущільнення. І то - він працював, просто трактор був розкочений, то вирішили й туди подивитися. Самі коробки, їх вали, шестерні, на цих старих машинах дуже міцні. Двигуну зробили капіталку, і то - він собі їздив. Просто вирішив прокапіталить щоб буть впевненому в ньому. Колінвал тільки полірнули - номінал. Моторокомплект замінили. І пару шестерень з механізму газорозподілу. Відновили кондиціонер - заміна компресора, пайка радіатора, виготовлення деяких рукавів. Перетягли салон, сидіння, поставили музичку. Все це робилось не за один ремонт, а поступово, як доросли до таких речей. Зараз є можливість обрати техніку яку не потрібно буде так вичухувати. Так що удачі у виборі. :) Ось наш старичок трудиться