Збираюся придбати систему паралельного водіння. Хто які системи використовує, яку функціональність і точність надає Ваша система ? Сам поки-що схиляюся до покупки американської Trimble EZ-Guide 250 з антеною AG15. Пінний маркер щось недуже подобається вже. Як на мене, поки ще її непробував в роботі єдиний її недолік - зависока ціна.
25 Травень, 2014 - 04:22
#1
В цьому питанні америкоси профі. Може не подобатись піна, а не маркер. Бадяжна піна створює незабутні ситуації, особливо вночі))))
Я використовую Teejet CL 220, і дуже задоволений його роботой. Сідай 5, а от за функціональність ставлю 4. До речі обладнання опбприскувача використовую лише Teejet.
Придбав, проїхався по дорозі туди-назад. Буду тестить на боронуванні, відпишусь.
На закритті вологи як завжди галоп і мотаніна - не встигли потестити. Сьогодні виїхали так на поле покататися. Тестили в режимі точка А-Б. Водило до 1,5 м. туди - сюди. Випав в осадок і вже хотів бігти забирать назад свій пінний маркер який вже продав колезі ))). Потім набрали до інженера фірми в якій придбали - виявилось що треба було в налаштуваннях вказати антену AG15 (за замовчуванням в прошивці вибрана patch-антена). Попробували ще раз. Перекриття не виставляв. Більше 70% гонів вів з точністю до 5 см. інколи збігав туди-сюди до 30 см.(враждую що недуже вміємо підрулювати). Досвідчений тракторист зразу в’їхав в тему і почав рівно водити. Тракторист-турок сказав що він за ним невстигає ))). Висновок - штука класна, а от просто сісти і повести рівно нею невийде. Треба тренінг.
Проведіть навчання трактористам в нічну пору, щоб вони звикли дивитись на прилад а не на поле.
Сьогодні розкидав добрива з ним. По рівному полю веде рівно. Похибка - менше 30 см. З поганим рульовим невстигнеш. Біля лісопосадок 2 рази загубився (втратив сигнал), але через 5 секунд все стало норм. При великій поперечній качці кидає вправо вліво. Дещо хотів би змінити в відображенні на екрані. Попробую написати мейл на їх офф представництво, з пропозицією. Загальний висновок - класна штука. Рекомендую.
А як щодо claas copilot без дисплею з 10герцовою антеною?
Якось замотався і забувся відписати за результати роботи з Trimble EZ-Guide 250 з антеною AG15. 1) Вносили гербіциди\фунгіциди\стимулятори починаючи з 20-00 і до 2-00 ночі. Змонтували проводку з підсвіткою кожної форсунки+на краях штанг ліхтарі заднього ходу (щоб бачив куди штанга летить на розвороті). 2) В мене оприскувач ОП-2000 з італійським усим, регулятор тиску механічний, після кожного оприскувача, згідно обробленої площі бачиш куди попливла нома виливу робочого розчину і або крутиш тиск, або сітки миєш на розпилювачах. Відповідно корегуєш норму по хімії. 3) Корпус виглядає кріпким, кнопки теж. 4) Відчуваєш себе людиною )))) З мінусів 1) Малий екран. 2) Відсутність нормальної інструкції по налаштуванню. В розширеному режимі налаштувань (адмінрежим) така кількість змінних параметрів що в осадок випадаєш. І ніхто незнає які значення яким ставити на Україні. Тільки самі примітивні. Загальне враження - дуже нормальна штука, але якщо є в планах ставити підрулюючий пристрій і систему яка б керувала відключенням штанг на оприскувачі - треба щось подорожче брати. P.S. Дивлюся подешевшали вони конкретно, хто надумав - беріть навігацію, непожалієте.
Я так зрозумів що з 800 з лишнім участників форуму такі штуки є тільки в мене та в Антона Педана. Всі інші по компасу, чи по дручках хімію вносять ? Хоч би хто похвалив свій девайс чи навпаки - похаяв ...
Це найкращий,простий прилад!!!
В мене є;) Клас-копилот;) Гарний Джпіес!!! Купив собі Браво-180, тепер тракторист як Юрчик Гагарін;) А забув ще використовуємо в тракторах рації на 15 каналі;)))) В кабіні як в космічному апараті одні дроти;)
Мені теж зять з роботи підігнав Кенвуди 4 шт - класна штука.
Де краще розмістити антену для навігатора? На даху кабіни добре, але коливання кабіни вліво-право збиває з толку тракториста. Може на ніс прикріпити(край капота)? його майже не розхитує, на відміну від кабіни. Навігатор Claas Copilot.
Я в цьому році переніс на капот - набагато краще стало. А то на кабіні теж миготів світодіодами при кожному коливанні і кумарив.
На капот;) в мене вже два роки там стоїть!
найкращий Claas copilot;)
Чим ? Опиши, одного речення недостатньо, може людям допоможеш зробити вибір при покупці.
claas copilot це як Nokia 3300 ;) Простий,Алюмінювий,три кнопки,10 світо-діодів;) і все! Ніяких сенсорів у тракторі та такого собі іншого!
а ізігайди ведуть трактор як віл посця...., так як тракторист дивиться на екран а не на лампочки які ведуть трактор паралельно! а в Копілота "класа" тільки лампочки! На практиці перевіряв два так як маю іх обидва ізігайдом добре "люцерку насівати";))) З Класом можна сіяти з сівалкою сз-3.6 "бувають приколи але рідко" я маю на увазі перекриття!
А є різниця як саме прикріпити антену?
Так,якщо на криші то коливання кабіни погіршують правильність керування;) краще на капот!
Екран дає можливість - бачити в сантиметрах початок відхилення від курсової лінії і вчасно підрулить ( навіть світодіод невстигає засвітитись.) - бачити свою швидкість, де включати і виключати оприскувач\розкидач, поміряти площу оброблену, чи просто площу поля. Жаль я незняв відео свого внесення добрив по ораному полю. Може просто другий рік з ним працюю та руку набив трохи, але колії були рівненькі, наче не по навіку а на візуальний орієнтир ішов.А в тому році були колії по рівному засіяному полі такі як ти пишеш - як воли пос...и :)
Хто працює з навігацією - відпишіться, чи все нормально у вас з курсовою лінією в цьому сезоні ? Тільки що з поля, злий як собака. Пилад Trimble 250, курсова лінія постійно дрейфує, до 5 метрів, навіть в процеці їзди. Супутників 7-8 шт. при HDOP 1,0-1,2 Антена на капоті. Напрямок роботи різний - і Схід-Захід і Південь-Північ. Прилад з 2011-го, ніде не падав. В моєму районі ще один колега, з Teejet 570 таке саме каже. Просто хочеться зрозуміть чи це щось з антеною, чи якась інша причина.
Скажу з власного досвіду використання навігації. Працювали з Trimble 250 та 750 моделю. 750 модель з усім необхідним обладнанням коштує понад 100 тис. грн. Одразу при роботі з ним буде не просто відрегулювати стикові міжряді і може виходити з однієї сторони стикові +- 1 см, а іншої перекриття або незасіяна смуга 30 см. Проте коли зрозумієте усі нюанси то на слідуючий рік без пробем хоч цукрові буряки хоч кукурудзу з ідеальними стиковими міжрядями. На рахунок 250 моделі то все залежить від механізатора. Один ідеально проведе трактор по прямій лінії при основному внесенні міндобрив чи то грунтовому внесенні гербіцидів, а з іншим мороки по саме горло (коли той ніяк не може запамятати на яка кнопка робить "вкл" а яка "викл"). 250 модель в основному використовували при внесенні пестицидів або мінеральних добрив, коли приходилося працювати по ночах бо не дозволяв температурний режим. Скажу одне якщо поморочився при посіві і зробив техколій чи то в зернових чи в ц.б то 250 модель просто як "палочка-виручалочка" при внесенні пестицидів в нічну пору. Просто зробив за дня крайову обробку а далі на моніторі просто бачиш незафарбовану ділянку яку необхідно зробити і не блукаєш вночі. На рахунок посіву зернових з 250 трімблом то все таки краще по маркеру.
На мою думку Trimble 250 це система минулого століття, не сперечаюсь багатьом ця система до вподоби але звернув би Вашу увагу на систему Leica mojo MINI 2 яка вібрала в себе все нове на сьогоднішній день. Наведу приклад, біля нашого міста є аеродром на якому ми тестували Leica mojo MINI 2 так що я вам хочу сказати, точність вражає, відбивши точку А і В і проїхавши 3-ри лінії і вернувшись на першу ліні, то заїхали слід в слід колеса, Trimble 250 так точно не зміг, 25 см промахнувся, тому що антена в Leica mojo MINI 2 (20 Грц) потужніша ніж в Trimble 250 (5 Грц) . Я рахую це вагомий аргумент, принаймі для мене
Подивіться чи не пошкоджений кабель до приймача, і ще один варіант це заміна програмного забезпечення. Телефонуйте вирішем це питання тел: 067 57 222 88 - Максим
Та ні, все нормально з кабелем, і прошивка залита 3.10 (свіжішої немає). То такий день був. Хз шо там було але у всіх незалежно від виробника системи були приколи.
Підкажіть хто знає де можна дати в ремонт GPS в м. Бердичів, Житомир
У нас КЛАС КОПІЛОТ ТС , один мінус - сенсорний екран , грязними пальцями погана чутливість екрана.А з курсовою лінією проблеми були , але думаю причина в хмарах ( після роботи був гарний дощ).
Народ, подскажите, где можно прошивку взять на CLaas GPS Copilot TS? Я уже мозг себе вынес, весь интернет прошурстил... :(
Звертайся допоможемо
В представників CLaas, можемо допомогти!
Без навігаціїї важко, але як варінат ще можно і на всю техніку встановити сиситему http://mapon.com.ua/ Вона забезпечить еффективну роботу, тому що все можно легко контролювати особисто роботу водіїв і навіть через смартфон. Зараз бачу всі, хто займаїться вантажними перевозками чи має якусь техніку практикують такі системи. Тоже планую у майбутньому таку встановити.
В кого в господарстві є панель Trimble CFX-750 ? А підрулюючий пристрій EZ-Pilot ?
Маю AutoTrac JD. і наступний буде такий же. З бескоштовним сигналом точність в 5см. Ціна 10600Є. Брав у Ландтесі.
Якось слабо віриться ...
Є хексагон з антеною лейка без автопілота. працює відмінно . купляв у Віниці .приїхали і встановили. автопілот теж ставлять.
Це ціна самого дисплея з антеною ? Чи й підрулюючий пристрій ?
Хто підкаже де качається прошивка на Trimble CFX-750 ? На оффсайті на 250-й є а на цей незнайду.