Співпрацюю з чудовою компанією назву якої не буду вказувати, щоб не виглядало як реклама, але спеціалісти класні завдяки структурі бізнеса та власній мотивації. Та наразі не за них, а за історію створення буржуйської компанії у післявійськові часи, яка мене вразила. Це компанія створена спілкою фермерів і на сьогодні має дуже велику кількість засновників. Мета створення- власні потреби у селекції (можливо ще щось). Вони спільно працювали та наймали селекціонерів і врешті стали одною з провідних структур на ринку насіння. У своїй діяльності часто доводиться спілкуватись з нашими науковцями. Це люди з колосальними знаннями, аналітичними властивостями і низькими результатами. Низька результативність це наслідок великого розриву між наукою та сучасним ринком. Ми не відстали на 10-15 років, ми відстали назавжди. Але! Ресурси є! Існуюче обладнання дозволяє швидко зменьшити цю прірву. Така ж ситуація у нас і з ЗЗР. Ми купуємо за шалені кошти насіння, хімію, техніку, будучи аграрною країною! Кожен з Вас у власному господарстві-невеличкий Кулібін, тому що не вся техніка відповідає нашим потребам, а тим часом аналогові запчастини вирбляють словаки, чехи італійці, зазвичай з нашого ж металу. Все, зараз розплачусь над своїм постом)))))) Аналізуємо, шановні, пишем пропозиції, створюємо...
27 Лютий, 2015 - 10:38
#1
Це взагалі вважаю якимсь тупим ідіотизмом. Що хоч зроблять з розважального - а якусь зірочку для зернозбирального комбайна, чи шнека - куди там, ні, суперкосмічні технології. Купляєш до того комбайна і польске і грецьке, і яке тіки не купляєш - а свого ні. Ну так сталось, масса тих Лексіонав і Домінаторів, Джон Дірів і не один рік ще вони працювати муситимуть.. Мені здається що ті заводи що пробують ліпити комбайни - більш мали б толку коли б наробили купу запчастин по цих комбайнах , паралельно пропонуючи свої моделі. Тільки не так через одне місце як в моїй ситуації. Коли я хотів купити комбайн, я найперше написав на Херсонський комбайновий. Попросив Скіф 230А, в якусь розстрочку, чи щось типу цього. Ніхто назустріч не пішов, відписали вартість 1250 000 грн, як зараз пам’ятаю. При тому що конкурент, російський "Вектор", зроблений, доставлений, розтаможений на той час коштував 1180 000 грн. Я купив б\у комбайн. А тиждень назад прийшов лист, з пропозицією придбати той же комбайн за ціною 1 000 000 грн. Це коли гривня впала з 8 грн до 30. Ну не дурні ? Не те що плакать. Хочеться приїхать в Київ, в ті профільні міністерстіва, і тупо крить всіх матами...
щось незрозумім.в нашій країні в першу чергу думають як вкрасти
Ха! Скифи-то окрема історія. Жодного нового у природі немає. Вони працювали в одній дуже пафосній компанії. За них не розрахувались, потім забрали, на заводі підфарбували їм губи та знову на вітрину))). Коли народжували того Скіфа, розглядали різні варіанти. Claas, Сампо и т.д. Є у світі така практика-купують машинокомплект, тут фарбують і-опа власне виробництво. Але...купуючи, наприклад, Сампо, ми маємо якісну сталь і двигло isuzu і т.д При продажі маємо невелику маржу, бо затрати приблизно 1 млн (це так, приблизно), а продаємо 1.2 млн, бо 1.25-то вже привезений і розтаможений у кульочку з бантиком. А якщо, у випадку зв Скіфом, привезти старенького інженера з Гомеля, зняти раму для покращення кінематики, втулити ЯМЗовських коней вкластись у 600 т і продати за 1.25 млн, сидячи у партії ригів та трішечки платити робітникам-то діло має бути веселіше. Але не склалося...Народ не зацінив.
Я тему завела як конкретну ідею. Збираєтьс я десяток фермерів, формує ідею,скидається, наймає інженера який кілька років фінансується і видає фільтра власного вирбництва, або ножі, або як Франк Лемекс-диски, лапи, полиці,предплужники.. або селекціонер...з хіміками там складніше. Надалі такий проект зможе приносити не тільки економію, але й прибуток.А асоціація фермерів яка займається конкретним ділом а не зборами для бла-бла дайте грошей, зможе впливати на профільні комітети.
нічього небуде.у нас любе виробництво стае бізнесом.а впливать на профільні комітеті треба дуже великі гроші,тут таких фермерів нема а ті шо можуть впливать у них вся техніка закордонна і їм цк непотрібно
А я і пропоную бізнес. Нам вкрай необхідне вирбництво для забеспечення власних потреб.Часи державних підприємств відійшли з причини високої корупції та низької ефективності. Я навела живий приклад австрійської компанії яка має сотні засновників у своєму складі. Ці люди після війни зібрались щоб найняти спілько кількох вчених, зробити ім замовлення та чекати на результат. Зрозуміло, що буде масса скептиків,або тих хто захоче щось з цього урвать собі. З власної практики знаю з якою цілью створюються спілки.
придумати шось нове зараз дуже складно. лишаеться вибрати найкраще і виготовляти.по лемкіну всі працюючі органи виготовляють десь на волині
Погоджуюсь, дуже складно. Повторюсь, ми відстали не на 10-15 років, ми відстали назавжди. І не починаємо нічого змінювати. Ми-шалений споживач....
то на яке направленя лежить ваш настрій і настрій ваших інженерів?ящо буде цікавий проєкт яб приняв учясть
https://www.youtube.com/watch?v=1aYyiki_fCU отак треба працювать
Олігархономіка. За помилку 91 року буде розплачуватись ще багато поколінь.
Ці дії ви вважаєте помилковими?
А оце вже можна вважати помилкою, бо потрібно було обирати Вячеслава Чорновола. Але ж це було майже не можливо, адже які ж ми тоді були махрові "совки".
Я особисто голосував за Левка Лук"яненка, тим самим підтверджуючи, особливість української натури, там де два українці - там три гетьмани.
В 1991 році навіть не пахло олігархатом.
В Украіні це неможливо, бо де два українці – там три гетьмани.
Процитую одного блогера:
https://www.youtube.com/watch?v=jUf4aE1ik1M як варіант
то в україні е виробництво подобіе фільтров.і основна маса людей їх купують щоб з єкономить а потім ремонтують мотори і кажуть шо проблема в поганих моторах.і кажуть навіщо купувать імпортне масло цеж не іномарка
Ну все вірно, достойного конкурента ман або флітгад, дональдсон, немає.
А масло є у нас нормальне, але купють базу мобіл, присадки шеврон, та блендерують. Тобто знову залежність від у.е. Азмол поклали на лопатки, хоч якість окремих позицій була достойна.
азмол недав віткат і його опустили.так саио і на славутичі але процентів 90 там їхня вина,мало того шо глухі ше і сліпі.пробачьте
це комбаін на площядці і виготовляють первобитним знарядям
Якщо це рідне виробництво, то я вже писала, їх нових немає. Нажаль не знайшла архів, були у мене фото з виставки, де буржуйський агрегат стояв з іржавими решетами))
я 4 роки працював на лексіоні 98року і е с чим порівнювати
Я ще й досі працюю :)
Я за це думаю з того часу як купив собі комбайн. Особливо коли побачив, що є аналоги оригінальних запчастин, які непотребують якихось складних технологічних рішень при виготовленні. Вони польські, чеські, грецькі - які тільки хоч, але не українські. РТІ (кільця, сальники, пильники, ущільнення). При тому що якщо пробуєш відремонтувати якийсь імпортний вузол, і замінити щось з РТІ - проблема. Під замовлення. Нема на складі. Ну ясно - яка ж там маржа. Наше звичайне жлобство - дилери виробників могли б мати на складах весь перелік РТІ, всіх моделей всіх років випуску. Просто впадло. Так само з підшипниками. Тут взагалі завал. Просто стидно. Українського (правда як і дзагалі з бувшого СНД) навіть ніхто не пропонує. Значить таких товарів просто неіснує. Правда дещо робиться з ножів\протиріжучих\і т.д. Але його наскільки мало що я наприклад в вересні вже не міг придбати ножі для жатки, по причині того що людина невстигала (невелике виробництво під Києвом). Трохи самі роблять шнеки. Знову ж - невеликі і нескладні. Кинься шнек жатки, чи вигрузний - куди там. Або розборка, або що хоч те й роби. Лариса, в БЦ є невелика компанія ентузіастів, з бувшого верстатного заводу. Вони роблять такі речі з металу що просто шокуєшся побаченому. При тому їхні станки (які вони вихватили з різки на металобрухт) розміщені в гаражах. Бізнес-план, аналіз, гроші. Оце потрібно. Спеціалісти у Вас поряд...
Так і є! Всі крадуть якщо можуть!