Надумав придбати 100-140 сильну машину, придивляюся до китайського New Holland TL 5060. Подобається як скомпонований, кабіна, наявність кондиціонера. Наявність реверса і легкий руль. Несподобалось те що гідро-циліндри навіски сховані в копус машини. І проблема з фільтрацією повітря для двигуна, якісь модернізації і т.д. Хтось з форумчан може розказати за цей апарат ?
І яка ціна такої техніки.
теж приглядався до такої моделі та й до інших такого тягового діапазону
чомусь мій вибір падає в сторону http://www.zetor.pl/zetor-forterra
тай в ціновому діапазоні приблизно однаково
Мені особисто запропонований вами варіант подобається навіть більше, тим більше що Zetor виробляється в Чехії на 1 заводі, а не так як New Holland ...
Єдиним мінусом вважаю те, що в Україні офіційно Зетори продає тільки 1 компанія http://agro-temp.com.ua/tekhnika/traktory-zetor-zetor/item/54-traktor-zetor-forterra
Хоча Костянтин Шевченко,вони від вас знаходяться відносно не далеко (Обухів), я б задумався .....
подивіться на зетор фортеру 100-140 або майор
Мужчини, дякую, але ж я конкретно по моделі трактора тему створив. Зетори дійсно під боком в мене продаються, я про них знаю. Але тема створена, для вивчення досвіду роботи з конкретною машиною. А не Зетором !
конкретно по цій моделі читав на форумі у "фермер,ватнік". там навіть один мужик з дніпропетровської області мав 5060 і відгукувався про нього лише з хорошої сторони) з його слів були незначні недоліки але їх одразу гарантійщики виправили)
тай на мою думку ця модель дає 100 очків фори мтз 1221, можливо тягово-зчіпні характеристики поступаються мтз але це лише за рахунок маси та розміру шин, але для роботи на кропінні чи коли пил саме те що потрібно.
трішки про китай)
6 років тому в господарстві була потреба в тракторі 25 сильному. вибір зупинмвся на донг-фенді 244 з передком і гідрорульвим. за 6 років років була єдина поломка трісла пружинка під плунжером в паливній. трактор працює щодня в основному транспортні роботи, спокійно тягне 3-4 т вантажу, в полі літає з 6 метровою зчіпкою борін. спокійно тягає 3 м сівалку на посіві, та й вносити пестициди зручно моло видопкую рослини) а витрата соляри взагалі смішна сівба 2 л/га, боронування до 2,5) на транспорних роботах 1 л на 15 км
Може в кого є, чи побачить інструкцію по експлатації New Holland TL 5060 - скиньте в бібліотеку, чи відпишіться. Потребую. Або може в кого аккаунт проплачений на https://ru.scribd.com/ - качніть мені будь.-ласка. Каталог запасних частин додав в бібліотеку.
Завдяки добрим людям є чимало інфи по даній серії машин. Кому треба - пишіть в приват. ;)
І що придбали дану модель?
Так. Приглянули трохи до нього трохи і сезон 2016-го він допоміг. МТЗ тепер майже завжди стоїть.
.be
купляли новий чи б.у?Яка ціна питання?Які недоліки ?
Нових таких вже не роблять. Ціну дивіться на сайтах, я не слідкую зараз. Недоліків я в нього як він робить не бачу :) На відео добре видно що робота невнапряг, можна працювати. Правда щоб він став машиною було потрачено nn-на кількість гривень і часу, але то з будь-якою технікою так. Залежить від того що хочеш отримати, якщо тільки зроблену трактором роботу - один ремонт. Зроблену трактором роботу і задоволення від роботи на техніці - інший ремонт. ;)
Як по мені, то колеги вірно підштовхують вас, Костянтин, до розгляду інших машин, а саме Зетор.
Зараз в Нью Холланда нові турецькі моделі TD 5 110 к.с., коштують дешевше Зетора 107 к.с десь на 8 000 євро. Немало. Але треба аналізувати технічні данні.
Вантажопідйомність навіски: Нью Холланд - 3 т., Зетор 4,2 т.
Періодичність ТО: в Нью Холланда 300 м.г, в Зетора 500 м.г.
Коробка передач Нью Холланд: 12/12 передач, Зетор 16/16, 4 діапазони по 4 передачі + в середині діапазона передачі можна перемикати без втрати потужності.
Регулювання причіпного пристрою по висоті: В Нью Холланда немає, В Зетора є.
В Зетора ще є дуже цікава функція - підігрів охолоджуючої рідини від електромережі 220 В.
Окрім того, Зетор цей двигун (ТНВД до речі) виробляє вже мабуть більше 10 років на одному й тому ж заводі, він надійний, економний і дуже непогано працює на нашій солярі. Зетор та Джон це 2 заводи які мають повний цикл виробництва тракторів.
Вибачте що також відхилився від теми. Треба нову тему відкривати )).
Турецькі моделі Нью Холанда та Кейса не витримують ніякої критики. Мав досвід з Кейсом по гарантії пів трактора замінили і те саме чув про Нью холанда
Нью Холланд та Кейс зараз це однакові трактори
я знаю,що тільки кольором відрізняються))
Костянтин, якщо ж все-таки надумаєте брати Нью-Холланд, в ОТП-Лізинг в Києві був бушний ТД5 (Туреччина) 110 к.с., 2013 р.в. 1000 м.г.. В хорошому стані, не було передніх крил та порізане переднє колесо (воно залатане але, думаю, довго не проходить). Ціна з ПДВ 25500 дол. Пропонують його також в лізинг Новий якщо я не помиляюся 36000 дол.
В Європі взагалі не знайдеш оцих Турецько-Китайських версій, я так розумію, зроблені спеціально для країн колишнього СРСР.
Так а навіщо він мені ? Я ж пару постів вище написав що придбав , і відео з внесення фунгіцидів з його кабіни виклав. Мені одного трактора достатньо. :)
Вибачте, прогавив.
На форумі є ще власники такого трактора ? Погано працює гідравліка, прогрівається масло - що навіска (lift-o-matic), що виносні секції - працює однаково повільно. Насос замінено вв минулому році.
Заміна розподільників в зборі вирішила проблему. Може кому знадобиться.
Основна причина по якій на цій моделі NH потрібно міняти поршневу - погана якість фільтруючих елементів очистки повітря. Саме на цю модель обидва варіанти фільтрів виробляє лише Sakura, папір там поганої якості, такими фільтрами лиш по асвальту кататись а не в полі. По цій причині вирішив превентиво проблему закрити. Обрав для заміни корпус повітряного фільтра від MANITOU на який фільтруючі елементи роблять круті бренди - Mann, Mahle і подібні. Вважаю що зовнішній фільтр, який пропускає пилюку до внутрішнього запобіжного фільтра - то не фільтри тоді а одна назва.
Костя, гарно зроблено . На мою думку краще ніж в оригінальному виконанні. В цілому трактором задоволений, не плануєш змінювати?
Хотілось би. На 6020. Але треба ще за 6090 розрахуватись :)
Думаю все у вас вийде. Спостерігаю за відео на каналі , техніку обновляєте . До речі як ваша ГП вже перейшли на вужче міжряддя? Задоволені її роботою?
Минулу зиму перейшов. Я сіяв нею вже з міжряддям 17,18 см. (було 20,32). Правда ремонт був непростий :) Дно зернового ящика і корпуси 2-х сошників оффпредставництво з США замовило. Але встигло, прилетіло, оффпредставництву Great Plants - респект. Помогли вибрать купу каталожних номерів, звели їх в один список, дали мені, вони закривали самі морочні позиції - все інше по Україні збирав. Зараз проводимо невелику модернізацію. Збільшили об’єм бункера для добрив, перебираємо висівний апарат дрібнонасінки (робим так як в оригіналі зерновий. Бо тут точність - це основне. І переставляємо ящики місцями. Буде зерновий, дрібнонасінка, добриво. Поставив систему контролю висіву Гарант. Є баги трохи, але в принципі розробиться :) Зробили для сівалки балласти, які за потреби проникнення в дуже щільний грунт - ставимо маніпулятором. Поки буду нею працювати. Зараз шукаю можливість привезти через когось з Штатів комплект кронштейнів V-подібних коліс. При прямому посіві сої - вони потрібні, а не одне колесо яке зверху душить рядок.
Творчий підхід! Добре що сівалка трансформер , можна модернізувати вічно.
А ти якою сієш ? Хоч і не в тему :)
Та з сівалкою все сумно( сз-3.6 Потрібно щось вирішувати, але виникає багато але . Посів озимих у мене 100% по соняшнику, роблю 1-2 дисковки. Найбільше в сз дратує нервномірність по глибині заробки насіння, ну й те що по вологому плохо йде за колесами.