23 постів / 0 нових
Останнє повідомлення
22 Лютий, 2016 - 18:37 #1
Коментарі: 0
Користувач
Відсутній
Останній вхід: 7 років 8 місяців тому
Рейтинг: 50
Хлормекватхлорид

В яких дозах ви використовуєте хлормекват? Рекомендації виробників 1-1,5 л га, а експерти деяких компаній говорять, що достатньо 300-400 г для скорочення міжвузля і відсікання непродуктивних пагонів.

23 Лютий, 2016 - 10:04
Коментарі: 0
Україна, Волинська обл., м. Луцьк
Користувач
Відсутній
Останній вхід: 6 років 3 місяці тому
Рейтинг: 96
Починаючий підприємець

мало)
1л це саме менше. може бути 0.7-0.8 але з модусом)

23 Лютий, 2016 - 13:51 (Відповідь на #2)
Коментарі: 0
Користувач
Відсутній
Останній вхід: 7 років 8 місяців тому
Рейтинг: 50

Сьогодні слухав виступ представника Басфа, з його слів по кущенню на слабких посівах доза ХХХ 0,5-0,7 стимулює кущення, а в ВВСН 30-31- початку виходу в трубку доза 0,8-1 л сприяє укороченню і потовщенню 1-го міжвузля

23 Лютий, 2016 - 14:40 (Відповідь на #3)
Коментарі: 0
Україна, Волинська обл., м. Луцьк
Користувач
Відсутній
Останній вхід: 6 років 3 місяці тому
Рейтинг: 96
Починаючий підприємець

а азот по мерзлоталому тоді для чого вносите????

23 Лютий, 2016 - 15:29 (Відповідь на #4)
Коментарі: 10
Україна, Хмельницька обл., м. Хмельницький
Користувач
Відсутній
Останній вхід: 7 років 1 місяць тому
Рейтинг: 165
Починаючий коментаторПочинаючий літератор

Перший раз чую про морфорегулятори на слабких посівах ....

Наскільки мені відомо - на слабких посівах хлормекват не рекомендований, можливо є певні особливості при внесенні низьких норм, але сумніваюсь.

Повністю погоджуюсь з Валентином Миколаєвичем, ви ж азот вносите для стимуляції кущення, для чого Хлормекват  ???

Якщо ви (чомусь) азот не вносите, або вносите в невеликих кількостях - Хлормекват вам ніякої користі не принесе, тому що  ретарданти в першу чергу рекомендовані для використання на високому фоні азотного живлення.

23 Лютий, 2016 - 17:01 (Відповідь на #5)
Коментарі: 0
Користувач
Відсутній
Останній вхід: 7 років 8 місяців тому
Рейтинг: 50

Азот вносимо, а ретарданти застосовуємо на сортах, схильних до вилягання, в минулому році був терпал, але він на порядок дорожчий, тому вирішили ХХХ. Такі рекомендації чув також від представників DSV

23 Лютий, 2016 - 17:39 (Відповідь на #6)
Коментарі: 10
Україна, Хмельницька обл., м. Хмельницький
Користувач
Відсутній
Останній вхід: 7 років 1 місяць тому
Рейтинг: 165
Починаючий коментаторПочинаючий літератор

Я на 100% згоден що для отримання макимальної урожайності сортів на зразок Актер та ін. внесення ретардантів є важливим елементом, 

Але стосовно внесення росторегуляторів на слабких посівах, дані рекомендації викликають сумнів, тому що більшість ретардантів компанії виробники не рекомендують вносити за умов посухи, низької температури повітря, дефіциті вологи та на ослаблених посівах ...

Я напевне не ризикував би, але з іншої сторони - якщо ви впевнені в компетентності представника компанії-виробника - можете спробувати .  Вони напевне свої продукти знають краще за нас, тим більше що рекомендував він норму 0,7 а не 1,2-1,5 і фазу, при якій звичне нам внесення хлормеквату вже більшість не проводять, оскільки за нормальних умов внесення хлормеквату рекомендовано до ВВСН 31 ...

 

, Буду вдячний якщо в майбутньому поділитесь результатами експерименту :)

 

 

 

23 Лютий, 2016 - 19:00 (Відповідь на #7)
Коментарі: 0
Україна, Київська обл., м. Сквира
Користувач
Відсутній
Останній вхід: 8 років 8 місяців тому
Рейтинг: 35

Це дещо різні продукти. Терпал рекомендується БАСФом для внесення до виходу флагового листа для скорочення верхнього міжвузля і я думаю на стійкість до вилягання мало вплине. ХХХ якраз краще працює на скорочення першого та другого міжвузлів хоча є рекомендації фірми Штефес, в яких теж є ХХХ, по внесенню на сильних посівах перед виходом флагового листа.

23 Лютий, 2016 - 20:15 (Відповідь на #8)
Коментарі: 0
Користувач
Відсутній
Останній вхід: 7 років 8 місяців тому
Рейтинг: 50

Пшениця оброблена терпалом, була приблизно на 5 см нижчою, особливо це добре видно було в місцях, де розвертався обприскувач із включеними штангами, були півкола нижчих рослин

23 Лютий, 2016 - 20:58 (Відповідь на #9)
Коментарі: 11
Україна, Полтавська обл.
Користувач
Відсутній
Останній вхід: 5 років 7 місяців тому
Рейтинг: 87

 

Лихочвор В.В., Петриченко В.Ф. Рослинництво. Сучасні інтенсивні технології вирощування основних польових куль-тур

23 Лютий, 2016 - 21:24
Коментарі: 0
Користувач
Відсутній
Останній вхід: 5 років 10 місяців тому
Рейтинг: 2

При високих дозах азоту потбне двохразове внесення регуляторів а саме перший раз ССС-1 л а вдруге внесення Модус,чи Терпал,Церон. Одного ССС мало, посіви всерівно вилягають.

23 Лютий, 2016 - 21:35 (Відповідь на #11)
Коментарі: 0
Користувач
Відсутній
Останній вхід: 6 років 11 місяців тому
Рейтинг: 10

Олександр не згідний з Вами, тут питання спірне, також важливе місце сорту,  а також скільки азоту? А також кількість опадів. Я вношу 1,5 л\га у ВВСН 31 і 130 д.р. азоту. вилягання посівів немає. Тай ціна ССС на багато нижча ніж Модуса.

 

23 Лютий, 2016 - 21:39 (Відповідь на #12)
Коментарі: 0
Користувач
Відсутній
Останній вхід: 5 років 10 місяців тому
Рейтинг: 2

да,дуже залежить від погоди та опадів! Але коли одна невелика буря за дві неділі до жнив і недобір 1-1,5 тони врожаю при зиконмлених 250-300 гривнях на га. Якщо давати 160-200 кг азоту то лягають всі сорти) Колись мені на цю тему доказували,що хватить одного ССС але зараз вже роблять двохразово))

24 Лютий, 2016 - 07:09 (Відповідь на #13)
Коментарі: 0
Україна, Волинська обл., м. Луцьк
Користувач
Відсутній
Останній вхід: 6 років 3 місяці тому
Рейтинг: 96
Починаючий підприємець

постійно працюю 1.2 ССС по кущенню і 0.5 Церону по флаговому. лише одного року виляг Дромус.

24 Лютий, 2016 - 10:25 (Відповідь на #14)
Коментарі: 10
Україна, Хмельницька обл., м. Хмельницький
Користувач
Відсутній
Останній вхід: 7 років 1 місяць тому
Рейтинг: 165
Починаючий коментаторПочинаючий літератор

Дякую Олександр, я читав Лихочвора, справа в тому , що в цьому ж самому підручнику на який Ви посилаєтесь, на сторінці 154 також чорним по білому написано:

"Не рекомендується застосовувати ретарданти з метою захисту
від вилягання в суху погоду, на слаборозвинутих посівах, при
потенціалі врожайності нижче 30 ц/га, на забур'янених площах, за
норми внесення азоту не більше N60."

 

 

6 Березень, 2016 - 17:33 (Відповідь на #15)
Коментарі: 4
Україна, Тернопільська обл.
Користувач
Відсутній
Останній вхід: 6 років 10 місяців тому
Рейтинг: 25

Доброго дня!Хто використовував хлормекват хлорид на прсівах ячмень як озимого так і ярого?-хотілося почути вашу думку!

9 Березень, 2016 - 10:41 (Відповідь на #16)
Коментарі: 0
Україна, Волинська обл., м. Луцьк
Користувач
Відсутній
Останній вхід: 6 років 3 місяці тому
Рейтинг: 96
Починаючий підприємець

я даю по 1л на ячмені + 0.5 церону по підпрапорцевому разом з амістаром)

12 Березень, 2016 - 16:46 (Відповідь на #17)
Коментарі: 0
Україна, Рівненська обл.
Користувач
Відсутній
Останній вхід: 5 років 1 місяць тому
Рейтинг: 22

Якщо без церону?

12 Березень, 2016 - 19:22 (Відповідь на #18)
Коментарі: 0
Користувач
Відсутній
Останній вхід: 5 років 10 місяців тому
Рейтинг: 2

не працює хлормекват на ячмені ні з цероном ні без!

12 Березень, 2016 - 19:34 (Відповідь на #19)
Коментарі: 0
Україна, Рівненська обл.
Користувач
Відсутній
Останній вхід: 5 років 1 місяць тому
Рейтинг: 22

Чому?

13 Березень, 2016 - 09:44 (Відповідь на #20)
Коментарі: 0
Користувач
Відсутній
Останній вхід: 5 років 10 місяців тому
Рейтинг: 2

Тому,що зразу притримуємо а потім ще більше стимулює ячмінь!

13 Березень, 2016 - 09:48
Коментарі: 0
Україна, Рівненська обл.
Користувач
Відсутній
Останній вхід: 5 років 1 місяць тому
Рейтинг: 22

Що добре працює?

13 Березень, 2016 - 12:55 (Відповідь на #22)
Коментарі: 0
Користувач
Відсутній
Останній вхід: 5 років 10 місяців тому
Рейтинг: 2

Терпал, Модус,Церон

Щоб додати коментар, увійдіть