В кого є інструкції по експлатації, ремонту, каталог в ел вигляді і нежалко поділиться з колегою ? :)
29 Травень, 2014 - 11:59
#1
В кого є інструкції по експлатації, ремонту, каталог в ел вигляді і нежалко поділиться з колегою ? :)
Купив вже, єдиний момент що книги з 2007 року і машин з інформаційною системою ІМО та двигунами Mercedes в цих книгах немає. Питання лишається відкритим.
Я вам написав на пошту-фермер ру!
Костянтин Шевченко, напишіть мені свою електронну адресу!
Може хто стикався з проблемою русифікації борткомпа на Claas ? Киньте координати перевірених вашим досвідом людей будь-ласка. Зі слів офіціалів , на систему ІМО оф.прошивки русифікованої немає. І там треба знать до кого звертаться за такою послугою, бо можуть прошить так що прийдеться ціпком молотить.
Є інструкція по експлатації, ремонту, з CEBIS та IMO - кому треба звертайтесь десь викладу, бо завеликі. Від 405-го по 460-й. По русифікації питання відкрите.
А в тебе софт на Німецькій?
Читав інструкцію - там 3 мови. Нім, Англ, і третя користувача. Комп привезли з Польші.(польська) ((( Таке пише шо на голову неналазить.
Колись, для економії, я своїй коханій писав СМСки латинськими. От тобі і польска виходить)))
Я спілкувався з нашими сервісниками (місцевими) какжуть,що можуть прошити ІМО! Навіть наш сервісник сказав щоб не іхати з Рівного може позвонити В Киів колезі -так.як ви з Киівщини! Якщо це Вам ще актуально -дайте знати! Або мій номер на пишу на вашу пошту!
Всім привіт, особливо Кості з Миронівки Розбираюся з новопридбаним Лексіон 480R. Поки питання про перепрошивці CEBIS - версія прошивки - 4.7.16 від 07/02_2000 року. , Серійна. Комбайн 2001 р.в. САТ. Є три мови-англійська, німецька та блін, іспанська Хотілося б встановити російську. біля екрану - штекер 7-контактний. Розпіновку не знайшов поки, але підозрюю, що звичайний COM-порт. Хто що підкаже в цьому плані - по зв'язку з ноутбуком, версії програм, завантажувачів, може до кого вже сервісники приїжджали - в мережі все шито-крито - ну це і зрозуміло - бабло на першому місці Хто займається цим професійно - озвучте ціни, якщо можна. Заздалегідь вдячний.
Кинув в приват всіх з кими спілкувався. Кому треба - пишіть , скину. Ціни адекват.
ще питання актуальне і де ваш комбайн географічно знаходиться?
Володимир Васьковець, Так, актульно. Знаходиться в Кіровограді. Можу переслати комп.
O50-62Ч71О5
поспілкуююся з своім сервісником відзвонюся ВАМ!
Хочу замінить всі масла (двигун, гідравліка, редуктори, мости і т.д.) Хто що використовує, є якісь перевірені речі ?
Сервісна служба рекомендує альтернативу оригінальному ОЕST! Написав Вам на пошту! Ознайомтеся!
Кому тре каталог на 440-460 - пишіть в приват , скину PDF-ку.Виміняв :)
Потихеньку випадаю в осадок від ціни на запасні частини...
Не так вже все й дорого все виходить. Деколи правда якісь парадокси. Підшипник коштує 260 грн і втулка (дистанційка) ціна якій 10 грн у токаря - теж 260 грн :) Ну то таке. Хто з свого досвіду може порекомендувать фірму з толковим сервісом ? Хочу перевірить зазори в клапанах і на насосі гідростатики гідроноль виставить.
Ось ми на своїй сої. Правда її й бажання молотити немає.
Може хто в курсі. Резина на комбайн в інструкції по експлатації - передніх коліс 7 варіантів на диск R32, задніх кажись 3 варіанти на диск 24. Хочу купити задні, бо стерті вже дуже, і як правильно підібрать пару до моїх передніх, де нарить таку інформацію ? Інструкція цього не вказує чомусь. Є тільки перелік варіантів :(
Може кому стане в пригоді. Варіанти резини, відповідь оффпредставництва Claas Україна.
При встановлених передніх шинах 800/65 R32 можливі наступні варіанти для задніх шин:
16,5/85-24
440/80 R24
500/70 R24
600/55-26,5
Жалко що незнайшлось поки-що однодумців...
Я в минулому працювала на "Сампо-Україна", Сампо ставить мости Claas, тому рекомендація радіуса 26,5 дещо викликає стурбованість, не раджу.
Ви всебічно розвинута жінка. . Мабуть основний недолік це ціна такої резини, при потребі заміни... А сам 450-й з такими колесами виглядає потужніше )).
Дякую, Костянтин, та я тільки навчаюсь. Я бачила сам процес виробництва комбайнів, у мене були непогані вчителі. Єкономія на резині може бути тілки у тому випадку, коли Ви Cormoran чи іншого дорого виробника замінюєте на Дніпрошину у тому ж розмірі. І виправдовує себе така заміна тільки тоді, коли маєте недбалого комбайнера і "девсвєнні" поля аля Житомирщина з сюрпризами. Загалом у дилера іде базовий набір -голий агрегат, а до ньго великий список агрегатування. Решета, підбарабання, гідравліка, набір колес або гусінь. Все це повинен комплектувати грамотний менеджер в залежності від умов, грунтів та основної культури. Не існує на 100 відсодків універсальної комплектації. Але так як господарства України різнопрофільні, мусимо комплектувати оптимально. Що стосується колес-завод регулює правильний баланс між мостами, і ставлячи різний набір ви потім маєте головняк з мостами, відповідно попадаєте на ремонт як мінімум втулок, які намагаєтесь заміни не оригіналом (з особливого сплаву) а виточити десь у майстерні, через сезон купуєте комплект (аналог). Втрачаєте на швидкості, за рахунок створеного дизбалансу маєте перегруз, хоч і незначний на певній частині решет, обо як кажуть в народі, давиться ротор. Хоча решета можна відрегулювати, але воно Вам нада? Ці машини створені для того щоб працювати в них із задоволенням, обслуговувати за годину на добу а решту часу насолоджуватись збиранням врожаю, спостерігаючи як під жаткою вклоняються лани.
Доброго дня!! цікавлюсь каталогом на клаас лексіон 450. якшо є можливість, відправе будь ласка на пошту my_mail-2008@list.ru. дякую.
Розділ БІБЛІОТЕКА на цьому ж сайті , 4-та сторінку - находиш і качаєш собі. Я для цього його туди й викладав...