Коментарі на сайті

02.02.14 -> За китайський гранстар не -> Гербіциди

За китайський гранстар не скажу, але в цьому році був випадок: на піонерівському 71му вніс гранстар про а його через декілька днів зїла гусінь лучного метелика, через тиждень 12го червня я його пересіяв 63а90, хоч перед тим спец із дюпону сказав, що якщо й пересівати, то лише гранстар-стійким, і то він нічого не обіцяє. Результат 33ц\га. Післядії не було видно.

Анонім (не перевірено)
02.02.14 -> Антон Педан:Так, є в неї -> Гербіциди

Антон Педан:
Так, є в неї певний запах, і держиться він сутки точно. Здається, що б там не пахнуло, та задоволених не буде. Може на тому куску Гроділом Максі обробить і обовязково на вечір чи вночі. З ранку я думаю ніякого запаху вже не буде.

02.02.14 -> Краще окремо Приму і окремо -> Гербіциди

Краще окремо Приму і окремо Грнастар, за необхідності до останнього добавити інші рекомендовані і перевірені на сумісність гербіциди. ІМХО

02.02.14 -> Мегасан:есть ГранСтар -> Гербіциди

Мегасан:
есть ГранСтар


Так які проблеми? Гранстар навіть китайський зніме проблему.

02.02.14 -> Просто купил Приму и есть -> Гербіциди

Просто купил Приму и есть прошлогодний ГранСтар

02.02.14 -> Мегасан:Можно ли по оз -> Гербіциди

Мегасан:
Можно ли по оз.пшенице и оз.ячмень к Приме додать ГранСтар


А смысл? Может к Гранстару просто добавить Эстерон?

02.02.14 -> Володимир Vavis:Хто -> Гербіциди

Володимир Vavis:
Хто користувався Прімою скажіть


Так, є в неї певний запах, і держиться він сутки точно. Здається, що б там не пахнуло, та задоволених не буде. Може на тому куску Гроділом Максі обробить і обовязково на вечір чи вночі. З ранку я думаю ніякого запаху вже не буде.

Анонім (не перевірено)
02.02.14 -> Хто користувався Прімою -> Гербіциди

Хто користувався Прімою скажіть,- наскільки термоядерний запах іде після обприскувача?(в порівнянні зі звичайною амінкою чи хлібодаром)- поле біля хатів і ця проблема завжди гостро стоїть...

01.02.14 -> Можно ли по оз.пшенице и оз -> Гербіциди

Можно ли по оз.пшенице и оз.ячмень к Приме додать ГранСтар ?

01.02.14 -> (Без теми) -> Інструкції по Claas Lexiоn 400-ї серії

01.02.14 -> При дії високих температур -> Помідори

При дії високих температур може утворюватись грунтова кірка. Передусім слід уникати негативного впливу грунтової кірки, під якою неможливий повітряно-газовий режим рослини особливо на важких грунтах. Не дуже щільну кірку можна зруйнувати граблями, розпушенням верхнього шару грунту мілкіше. Найкраще це робити в ранкові години.

01.02.14 -> Міжрядні рихлення проводяться -> Помідори

Міжрядні рихлення проводяться з метою видалення бур’янів у міжряддях, поліпшення водно-повітряного режиму грунту, покращення умов для росту і розвитку рослин у ранній період вегетації. Сприяють поглинанню атмосферних опадів, зменшують щільність грунту в разі його надмірного ущільнення. Відмова від розпушування грунту збільшує витрати вологи з верхніх шарів грунту. Підгортання-це захід, що сприяє утворенню додаткових коренів, збереженню вологи в грунті, знищенню бур'янів, підвищує стійкість рослин до вилягання, поліпшує їх поживний режим.

01.02.14 -> Фактори позитивні та -> Помідори

Фактори позитивні та негативні це все добре, але все ж таки повертаюсь до технології вирощування. Отже, ми висадили розсаду у відкритий грунт. Далі через три-п'ять діб після висаджування розсади ми обриваємо нижні листочки рослини і проводимо розпушування грунту у міжряддях і підгортання рослин. Протягом вегетаційного періоду міжряддя розпушують 4-5 разів. Перше міжрядне рихлення проводиться на глибину 6-8 см. Друге, третє, четверте і п'яте проводиться через 10-12 діб на глибину 10-12 см. За умов достатнього зволоження рослини підгортають.

01.02.14 -> ось фото сої мого товариша -> Соя (звичайна і RR)

ось фото сої мого товариша Хмельницька обл. Летичівський рн.фото зроблені 12липня 18915c779d897c05935bd0ce56a9599b.jpg
692afd7f3d5c61788f69bfdb49642d3f.jpg
0c2cf119d6c5d74a1afe6367e9545441.jpg
5e95f345f08f9b9941b38aed1b080dff.jpg

30.01.14 -> На цей "вдалий" рік питання -> Сівалка точного висіву СПЧ-6

На цей "вдалий" рік питання не стоїть :) На слідуючий рік час покаже.

30.01.14 -> Костянтин Шевченко:Ні, -> Сівалка точного висіву СПЧ-6

Костянтин Шевченко:
Ні, підходив до неї на виставці - коштує як Great plains PD 8070 а за що там такі бабки просить - фіг зна. Хоча дивився розстановку зерна в ряду після PD 8070 - нема там ніякої мегаточності. Довго насінню летіть в борозну. Буду звертать увагу і на це при покупці. Сам продавець Кінзи сказав що PD 8070 краща. Буду брати щось подібне але що точно - ще не вирішив. І чи дисковий сошник брати чи краще дешевший анкер.


НУ як з вибором нової сівалки, на заміну спч? Який вибір зроблено?

30.01.14 -> Костянтин Шевченко:Кажись -> АГ-6 "Борекс" (эвропак)

Костянтин Шевченко:
Кажись якийсь з їхніх культиваторів, розставляти мабуть треба в 3 ряди, щоб знов незабивало. Болт зрізний, хоча на передпосівні 5-7 см мабуть він там непотрібен :)


Він в основному потрібен в якихось нестандартних ситуаціях, наприклак коли захватив якись пропуск або краем обочину поля) ну і бувають камінння на полях, добре коли є такий захист- легше і дешевше поміняти болт чим лапу чи стійку.

30.01.14 -> Юрій НЕОБІЗНАНИЙ АГРАРІЙ:NTA -> Гірчиця

Юрій НЕОБІЗНАНИЙ АГРАРІЙ:
NTA 907 Spartan


Це серйозна машиняка! Було б в мене хочаб 1000га взяв би таку не задумуючись. Вітаю!

30.01.14 -> Антон Педан:Що за чудо? -> Гірчиця

Антон Педан:
Що за чудо?


Great Plains NTA 907 Spartan з міжряддям 15 см. Поки що рано про щось говорити але такого рівномірного посіву озимини ще ніколе небуло...

29.01.14 -> Олександр Штірліц:А -> АГ-6 "Борекс" (эвропак)

Олександр Штірліц:
А розстановка в 2 чи в 3 ряди? Гарні кріплення, зрізний болт як не помиляюсь. З якогось їхнього культиватора чи будуть робити під заказ?


Кажись якийсь з їхніх культиваторів, розставляти мабуть треба в 3 ряди, щоб знов незабивало. Болт зрізний, хоча на передпосівні 5-7 см мабуть він там непотрібен :)

29.01.14 -> Костянтин Шевченко:Причиною -> Посівний Комплекс "Партнер"

Костянтин Шевченко:
Причиною називає неможливість добитись однакової глибини посіву.


В тому-то й справа, що перевагою "ленточного"/"сплошного" посіву є використання умовно вільної землі, але страждає точність, оскільки в культиваторі віяловий принцип, а в СЗ строчний. Чим ширша площа посіву (вильоту зерна) - тим важче втримати однакову глибину. В теорії цей недолік компенсується валовим збором.

29.01.14 -> Костянтин Шевченко:На -> АГ-6 "Борекс" (эвропак)

Костянтин Шевченко:
На слідуючий рік планую ось такі стійки з кронштейнами змонтувати замість S-образних стійок. Апостоловагромаш запропонував.


А розстановка в 2 чи в 3 ряди? Гарні кріплення, зрізний болт як не помиляюсь. З якогось їхнього культиватора чи будуть робити під заказ?

29.01.14 -> Юрій НЕОБІЗНАНИЙ АГРАРІЙ -> Гірчиця

Юрій НЕОБІЗНАНИЙ АГРАРІЙ:
новий посівний


Ану ану... Що за чудо?

29.01.14 -> Володимир Vavis: ..... -> Гірчиця

Володимир Vavis:
.....


До ідеалу звісно далеко але коли потрібно сіяти 300-500 га кожен рік і є одні СЗ то вибір не великий, і отримували доволі не погані всходи, і лійкою пробували 30 га бо влізти сівалкою не вдавалось

Володимир Vavis:
( в минулому році брав по 700грн/цнт)


брали в тому році по 17000 т P.S. Нарешті купили новий посівний тож маю надію що в посівну 2014 буде менше експерементів

Анонім (не перевірено)
29.01.14 -> Юрій НЕОБІЗНАНИЙ АГРАРІЙ:Я -> Гірчиця

Юрій НЕОБІЗНАНИЙ АГРАРІЙ:
Я сію СЗ жовту і білу 50/50 змішуючи з селітрою щоб більш менш норму виставити


В нас тут на сидерати і лійкою постійно сіють :laugh: ..... враховуючи що зерно гірчиці купити проблематично та й дороге воно ( в минулому році брав по 700грн/цнт) то простіше десь зняти з сівалки трав"яні ящики з сошниками і нормально посіяти.

29.01.14 -> Я сію СЗ жовту і білу 50/50 -> Гірчиця

Я сію СЗ жовту і білу 50/50 змішуючи з селітрою щоб більш менш норму виставити

Анонім (не перевірено)
29.01.14 -> ні, СЗ шкою її не посієш.сам -> Гірчиця

ні, СЗ шкою її не посієш.сам пробував сіяти ріпак поки не було трав"яних ящиків- там двойна перевитрата при повнісю закритих котушках і найменших оборотах при тому що сіяв через сошник, на 30см. і сам дисковий сошник не підходить, потрібен анкерний, хоча б такий як на сзт. Та й як культуру для продажу я б гірчицю не розглядав, немає там врожайності взагалі...

28.01.14 -> Ціна цікава зараз на неї. Від -> Гірчиця

Ціна цікава зараз на неї. Від чого такий великий розліт в урожайності ? Хто яку статтю по технології вирощування надибав - киньте лінк сюди. Звичайна СЗ висіє її, чи тільки сівалки з дрібнонасіннєвими висівними ?

28.01.14 -> Сьогодні розмовляв з -> Посівний Комплекс "Партнер"

Сьогодні розмовляв з директором одного чималого господарства. Каже є Партнер, але поки влазим у строки сієм сою СЗ. Як невстигаєм - тоді й ним. Причиною називає неможливість добитись однакової глибини посіву. Хтось би розвіяв ці чутки, якщо вони чутки. Або підтвердив. Хоча й сам розумію - яка точність в культиватора може бути.

28.01.14 -> Партнер (Partner) гарна -> Посівний Комплекс "Партнер"

Партнер (Partner) гарна машина, але є краще й дешевше: Серійна модель посіного комплексу культиваторного типу для посіву по всіх технологіях (традиційна, мініимальна, нульова) Алькор (Alcor) 7,5 (10) виробництва ПАО "Червона зірка". http://www2.agroscience.com.ua/board/read663.html П.С. Й доставка, без питань, в любий регіон України :smile: 48b1ea4e43865350af7f46382e10b391.jpg