Коментарі на сайті

26.03.13 -> . -> Плуги

4eedb22cddc7e7d45a509f0f4f25a1c0.jpg
.

26.03.13 -> постараюсь в інтернеті знайти -> Плуги

постараюсь в інтернеті знайти фотографії, в Україну, не знаю як зараз, а раніше завозились плуги з двома видами передплужників М2 і D1, які між собою відрізняються за формою, відповідно і призначенням : Перші (М2), більш високі, краще приорюють рослинні рештки, такими краще орати поля після соняшника та кукурудзи. Другі менші по висоті, більш широкі, краще трошки перекривають, рекомендуються для роботи по зернових колосових.

Анонім (не перевірено)
26.03.13 -> Иван Моргун:в опції до -> Системы спарки колес на технику

Иван Моргун:
в опції до тракторів мтз зборки Укравтозапчастини були задні ступиці з можливостю установки спарених коліс.

26.03.13 -> Fermer UA:Костянтин Шевченко -> Подрібнювач рослинних решток Krukowiak

Fermer UA:

Костянтин Шевченко:
Купив цього, подрібнили, доорюємо - звонять - ми вам скинем на 35


Наверно у многих была такая ситуация))) Когда сначала "жадничают" а потом звонят и говорят "только для тебя отдам за ... тыщ грн". У меня такое было с разбрасывателем, с влагомером, с селитрой (в этом году).


Всі хочуть заробити ))

26.03.13 -> Ті хто проголосував за -> Вибір сівалки

Ті хто проголосував за механіку, можливо я чогось не розумію, поясніть свій вибір.

Анонім (не перевірено)
26.03.13 -> Костянтин Шевченко:Купив -> Подрібнювач рослинних решток Krukowiak

Костянтин Шевченко:
Купив цього, подрібнили, доорюємо - звонять - ми вам скинем на 35


Наверно у многих была такая ситуация))) Когда сначала "жадничают" а потом звонят и говорят "только для тебя отдам за ... тыщ грн". У меня такое было с разбрасывателем, с влагомером, с селитрой (в этом году).

26.03.13 -> Fermer UA:Сейчас ТАКОЕ -> Вибір сівалки

Fermer UA:
Сейчас ТАКОЕ разнообразие техники что глаза разбегаются. О механике ничего сказать не могу... не видел. У нас у всех пневмо (у кого знаю). Ходят слухи о кинзАх - но в работе не видел...

26.03.13 -> Олександр, можливо через -> Дискатор.

Олександр, можливо через занадто велику кількість фото )) Якщо на агрегаті, який показаний вами диски 520 мм, то на геліодорі з яким ви його порівнюєте - 465 мм ... Це вам не Рубін ))А з приводу відстані між дисками, повністю з вами погоджуюсь !

26.03.13 -> Щось сайт починає глючити. -> Дискатор.

Щось сайт починає глючити.

26.03.13 -> Fermer UA: никто не знает ТД -> Дискатор.

Fermer UA:
никто не знает ТД "Корсунь" и "Восход" - это слова синонимы?

25.03.13 -> SP-8 класно сіє. Коли не було -> Вибір сівалки

SP-8 класно сіє. Коли не було своєї ще - колега сіяв мені соняшники, та й так кожен рік на його посіви дивлюся - розкладає прекрасно. Чогось я навіть немаючи імпортної сівалки схиляюсь до того що вона б\в буде краща за нашу нову )). Наші полюбому щось не так як у людей зроблять ))

25.03.13 -> Хотів брати білоцерківського -> Подрібнювач рослинних решток Krukowiak

Хотів брати білоцерківського - земляки як неяк. Так залупили 40+ т.грн.(точно непам’ятаю). Купив цього, подрібнили, доорюємо - звонять - ми вам скинем на 35. Кажу дякую, я вже виорав.

25.03.13 -> Дійсно Хром зависає. Я -> Дискатор.

Дійсно Хром зависає. Я користуюсь Оперою, все відкривається. Спробуйте також Internet Explorer.

25.03.13 -> Іван Рудь:для приорювання -> Плуги

Іван Рудь:
для приорювання великої кількості рослинних решток, я б радив вам замінити ваші передплужники на М2, на фото погано видно які саме стоять на вашому, але схожі на D1, які рекомендовано використовувати для оранки по зернових колосових.


Ану просвітіть що мається на увазі ? Якщо чесно (так як плуг перший) невіть незнав що з передплужниками є варіанти.

25.03.13 -> Іван Рудь: На початкових -> Соняшник

Іван Рудь:
На початкових стадіях росту , на листі соняшника з"являються жовті плями, які з часом буріють і розширюються, на нижній частині листка спостерігається наліт, підкажіть будь-ласка, якою хворобою пошкоджуються рослини, та фунгіцид.


в зависимости от того, где появляются пятна-это или фомоз или фомопсис подсолнечника

25.03.13 -> Александр Рыжов: Привіт всім! -> Соняшник

Александр Рыжов:
Привіт всім! Хто сіяв соняшник сумо-2017 чи сумо-2018? що краще чи є якісь інші варіанти?


Разница только в высоте растений и размере корзинки. по урожайности особых отличий нет. Высота играет роль на орошении, когда при высоком стебле фрегат срезает корзинки. Урожайность в Крыму в 2012 году по гибриду 2017 показала один из наилучших результатов (до 17 ц/га на богаре), при высокой засухе.

25.03.13 -> Володимир Булейко:Fermer UA: -> Системы спарки колес на технику

Володимир Булейко:

Анонім (не перевірено)
25.03.13 -> Fermer UA:Проедте при -> Вибір сівалки

Fermer UA:
Проедте при скорости 8 км/ч и 10 км/ч. Если растановка Вас устроит - то с той скоростью и сеять (советовать не буду я бы так делал). Учитывая что площадь не большая - качество на первом месте и "гнаться" за гектарами - только в крайнем случае, если дождик намечается... тем более что ровненько ходить нада. При посеве и по всходам - пару фото сделайте. Может куплю ДВЕ 4х рядки и сделаю "наборную"))) Никто не знает что завтра))) А может еще кто пойдет по тем же стопам... Короче говоря - фото не помешает.

Анонім (не перевірено)
25.03.13 -> Олександр fgrubin: -> Дискатор.

Олександр fgrubin:

Анонім (не перевірено)
25.03.13 -> Іван Рудь:Можливо хтось зі -> Вибір сівалки

Іван Рудь:
Можливо хтось зі мною не погодиться, але механічна сівалка для соняшника - не самий хороший варіант.


Сейчас ТАКОЕ разнообразие техники что глаза разбегаются. О механике ничего сказать не могу... не видел. У нас у всех пневмо (у кого знаю). Ходят слухи о кинзАх - но в работе не видел...

25.03.13 -> Володимир Vavis:наймав -> Вибір сівалки

Володимир Vavis:
наймав сівалку, останній раз причіпну джон дір механіку на соняшник, так от - сіє вона паскудно!


Можливо хтось зі мною не погодиться, але механічна сівалка для соняшника - не самий хороший варіант.

Анонім (не перевірено)
25.03.13 -> Fermer UA: Рекомендовать -> Вибір сівалки

Fermer UA:
Рекомендовать ничего не буду... но ОСОБОЕ внимание обратите на маркеры, имею ввиду растояние... Иначе при уборке комбайном 4 рядка будут "невтему". На сайте видел с Волынской области продают 4х рядки. С виду - лучше чем 8рядные)))

25.03.13 -> Олександр, конструція дійсно -> Дискатор.

Олександр, конструція дійсно схожа, в геліодора коток правда подвійний, і якщо порівнювати агрегат наведений вами для порівняння з геліодором, то диски, діаметр яких для вас замалий, на геліодорі ще менші там діаметр дисків 465 мм. З приводу відстані між дисками погоджуюсь.

25.03.13 -> зараз постараюсь знайти фото -> Дискатор.

зараз постараюсь знайти фото подібного катка, з вами повністю погоджуюсь, в нас цим туго - в німців асортимент непоганий ось перелік катків, які Лемкен випускають для своїх агрегатів http://lemken.kz/rus/production/pochvouplotniteli/katki/ а в знайомого на Рубіні ось такий http://media.lemken.com/data/media/11/bgd-xx-gummiring_walze590-01-jb-102003-009.jpg

25.03.13 -> Окрім ЛКМЗ є ще На мою -> Дискатор.

Окрім ЛКМЗ є ще
760a61d0011ee837f35831fb88fc36b2.jpg
0807673dbafe44c2e0860c829b26850f.jpg

25.03.13 -> Іван Рудь:Саме тому мій -> Дискатор.

Іван Рудь:
Саме тому мій знайомий при купівлі Lemken Rubin, трохи доплатив, але в базовій комплектації замовив інший коток ))


І який це коток? В українських виробників дискаторів коток не в пошані. Вони мабуть їх роблять по остаточному принципу. Зазвичай, у них не має ніякого вибору котків.

25.03.13 -> Антон Педан: Гребнистість -> Дискатор.

Антон Педан:
Гребнистість вирішується регулювання задньої секції. Коток насправді не з вуголка а ребристий. У мене буває забиває коток на перезволоженому грунті. Та на мою думку основна причина в тому, що згідно моєї системи обробітку,(роблю по Овсинському) глибина ні в якому разі не повинна перевищувати 5см. Отже велика вага цієї борони не маючи достатнього опору грунту вдавлює котки.

25.03.13 -> її ціна в межах 200-210 тис -> Вибір сівалки

її ціна в межах 200-210 тис.грн. Швидкість посіву в мене не більша ніж та яку вказали Ви, але через немалий обєм роботи на сівалку, стараюсь максимально зменшити витрати часу на ТО. Сою та сорго сіяти не планую поки що, але для цікавості запитаю... я думаю що ціни можуть бути високоваті, тому що сорго в нас на Україні сіють порівняно не багато, а сою навіть якби сіяв, то думаю навряд чи пневматитчною сівалкою .

25.03.13 -> Fermer UA: Видел в работе МР -> Подрібнювач рослинних решток Krukowiak

Fermer UA:

Анонім (не перевірено)
25.03.13 -> Іван Рудь:На СУПН-8, немало -> Вибір сівалки

Іван Рудь:
На СУПН-8, немало часу йшло на підтягування, мащення, заміну ланцюгів (не виключаю, що мені попались ланцюги з неякісного матеріалу), незнаю як для вас, а мені в посівну кожна хвилина дорога