Коментарі на сайті

05.03.16 -> Є ділянки пшениці, де сильно -> Озима пшениця

Є ділянки пшениці, де сильно ушкоджений морозами перший листочок відпадає.

 

Чи буде толок, з того що залишилось?

 

05.03.16 -> результат говорить сам за -> Озима пшениця

результат говорить сам за себе. кожний керівник будь то агроном чи директор буде працювати так як вигідно йому і так щоб приносило прибуток і менше затрат. ліміт вологи в цих умовах де працює господарство спонукає до пошуків нових форм вирощування культур. варто порівняти навіть те що дане СП використовує китайські ЗЗР добрива у розрахунку в межах азотні посів 80-100кг.га підживлення 150кг це в основному аміачні селітри , по трубці 17-25кг.га карбаміду і по колосу карбаміду17-20кг у ф.в. фосфорні даються раз на 2роки якщо пшениця по пшениці калій не вноситься взагалі.

05.03.16 -> реально по Херсоні це розумне -> Озима пшениця

реально по Херсоні це розумне рішення)

05.03.16 -> Віталій результат буде в -> Озима пшениця

Віталій результат буде в бункері. в тому році отримали врожай при цієї ж технології від 4.7до 6.7т.га пшениці залежно від сортів в Богарних умовах. ми ж її ганяємо не тільки щоб добрива внести а її грунт розпушити і тріщини закрити. у наших умовах волога лімітуючий фактор який впливає вагомо на врожай. а так вбаємо два зайця одразу добрва під корінь і грунт закриваємо тріщини щоб меше випаровувалось тож буду далі освітлювати ситуацію в цьому господарстві 

04.03.16 -> я сумніваюсь .що внесення -> Озима пшениця

я сумніваюсь .що внесення сівалкою добрив є настільки ефективним щоб ганяти її по полю

04.03.16 -> а що за лійка? -> Озима пшениця

а що за лійка?

04.03.16 -> ні, 6см це глибина внесення -> Озима пшениця

ні, 6см це глибина внесення сошником добрива майже під саму кореневу систему. ширина самих міжрядь 19см. а -+2-3см це в середньому відхилення внесення сошником добрив між рядками бо зрозуміло що чітко між рядком не попадеш. 

04.03.16 -> Не зрозумів, ви пишите, що -> Озима пшениця

Не зрозумів, ви пишете, що добрива вносите з міжряддям 6 см?

04.03.16 -> https://www.youtube.com/watch -> Озима пшениця

https://www.youtube.com/watch?v=wZD7tgHvKwM  на цьому відео краще видно як сошники працюють між рядками. так певий % вирізання рослин але все ж ефект від внесення таким чином добрив буде більший. головне щоб дощі були як в минулому році. доречі коріандр починає вже прокльовуватись люцерна також скоро має вийти на поверхню 

04.03.16 -> якщо про мій пост то так -> Озима пшениця

якщо про мій пост то так сошники їдуть паралельно посіву. спочатку поставили GPS на Магнум але щось він його не приймає глючить і т.д. з кабіни як в тракторі сидиш чотко видно як трактор попадає по тій колії якій їхав і чітко простежується як ідуть колеса опорні на сівалці по рядку як і сіяв ну +-2-3см. 

04.03.16 -> Алла Стрижеус попросили -> Озима пшениця

Алла Стрижеус попросили освітлювати ситуацію з озими на Херсонщині тож чом би не допомогти сайту. тим більше ситуація більш правдива чим в звітах Мінапк!

04.03.16 -> Олександр, спартан в такій -> Озима пшениця

Олександр, спартан в такій роботі не вперше в 2015р по весні він вже працював но тоді були пробні версії його в роботі в якості локального внесення добрив. підживлення проводять в цьому році вперше дають 150кг аміачної селітри. з осені при посіві вносили якщо не помиляюсь по 80кг.га вапняково аміачної, в попередніх дописах за жовтень там описував що до чого. 

04.03.16 -> Вчорашні фото з моїх полів, -> Озима пшениця

Вчорашні фото з моїх полів, можна сказати, що  ЧВВВ настав.

04.03.16 -> Володимир Львів, тут потрібно -> Озима пшениця

Володимир Львів, тут потрібно уточнення, в моєму повідомленні # 459 (тут: http://agroscience.com.ua/comment/6384#comment-6384), розміщені фото пшениці агрохолдингу, але вони не підживлювали посіви, мабуть вичікують, може пересіватимуть.

04.03.16 -> а ще краще шукайте лійку яка -> Озима пшениця

а ще краще шукайте лійку яка буде кидати на ширину оприскувача!

04.03.16 -> Олександр fgrubin,а як -> Озима пшениця

Олександр fgrubin,а як виглядає пшенииця холдинга,який вже давно вніс селітру в порівнянні з Вашою?(що по сусідству з Вами)

04.03.16 -> Мені здалось чи сівалка йде -> Озима пшениця

Мені здалось чи сівалка йде паралельно рядкам попадаючи у міжряддя?

04.03.16 -> Антон бачу ти вже на -> Озима пшениця

Антон бачу ти вже на прилічних сайтах почав статті писати)

03.03.16 -> Це перше підживлення на полях -> Озима пшениця

Це перше підживлення на полях, де працювали Спартаном? З осені які добрива були внесені?

03.03.16 -> вчора майже закінчили -> Озима пшениця

вчора майже закінчили підживлювати трохи помішав дощ. тож вносять селітру грейт плейнс спартаном на 6см, норма 150кг.га. всеж сівалкою класно вносити по перше добриво під кореневу систему одразу , по друге розпушує грунт і закриває тріщини, вирізає буряни та подрібнюються стебла попередників особливо таких як сорго та сонях. візуально є поля де вносили врозкидну МВД 1000 на ширину до 24м по краям гранули не долітали то там пшениця ярко салатова що свідчить про явну недостачу азоту.

03.03.16 -> таку справу дійсно треба -> Соя (звичайна і RR)

таку справу дійсно треба довірити фахівцям) 

02.03.16 -> Це як ліфтера купить в -> Ремонт гідравліки (циліндри, розподільники і т.д.)

Це як ліфтера купить в Бердянську. Моск можна скрутить думаючи де завод а де гараж ))))

02.03.16 -> Так. Я ж і відео кидав в темі -> Порівняння розкидачів мінеральних добрив

Так. Я ж і відео кидав в темі по озимій пшениці. Відео чогось некоректно викладається. Нормальна машина. Мене влаштовує. :)

02.03.16 -> Цікавить гербіцид мас тер -> Кукуруза - особливості вирощування

Цікавить гербіцид мас тер пауер, як довго в нього грунтова дія, проти яких бурянів та як він спарвляється з остотом? якщо побризкати в фазі 3 листочків можна в подальшому обійтися без прополювання.

Два роки підряд ним працював. Виносить все насмерть, обидва рази мені везло, на слід.день після внесення йшов невеликий дощ (зі слів представника Баєра якраз ці умови потрібні для грунтового еффекту)., брав дозу від 1,25 до 1,5 - різниці небачив. Чисте красиве поле. Дорого. :)

02.03.16 -> його треба просіяти, щоб був -> Соя (звичайна і RR)

його треба просіяти, щоб був однорідний і взагалі по правилам його прожарюють.

Так і робив, взяв дечку і прожарював паяльною лампою , перемішуючи. Мабуть треба везти в насінневу, щось вже душа не на місці.

02.03.16 -> то проросли плісневі гриби, -> Соя (звичайна і RR)

то проросли плісневі гриби, які зберігаються в насінні, але можуть і прорости збудники хвороб. кульки тут ні до чого, просто вони сприяли швидшому пророщуванні грибків. якщо будете пробувати пророщувати на піску, то будьте обережні - його треба просіяти, щоб був однорідний і взагалі по правилам його прожарюють.

02.03.16 -> так не завжди буває! у 2014 -> Горох

так не завжди буває! у 2014 році горох коштував якщо не помиляюся 3000 грв а соя 6000

02.03.16 -> по характеристиках може, якщо -> Озима пшениця

по характеристиках може, якщо лопатки поміняти) а на практиці думаю не варто
 

02.03.16 -> Якщо в пісок, то треба -> Соя (звичайна і RR)

Якщо в пісок, то треба замотувати в кульки, в нас колись навіть в насіннєвій лоточки в кульки поліетиленові замотували. Якщо не в кульки то в лоточок з кришкою, а інакше пересихатиме і також нічого не вийде. 

Якщо насіння дуже гарне, то проросте без моху, навіть в таких умовах (замотане в кульки). Але може бути в насінні трохи сапрфітних грибків, тоді проблеми з мохом. Але, якщо обробити зразок протруйником, наприклад Максим або Вітавакс, то буде чудово проростати без моху.

02.03.16 -> Володя, неправильно ви -> Соя (звичайна і RR)

Володя, неправильно ви зробили

Це я сьогодні зрозумів, все поцвіло і покрилось мохом. Видно не можна щільно замотувати в поліетиленові  кульки. Буду перенроблять.