В минулому році придбали новий мтз 1025,2 одразу виникла потреба в плугові, перев арив 4-х корпусний від дт 75 під борозну, 4-й корпус вирішили залишити хоча багато хто казав що не потягне, але практика показала що тягне ще й не погано мтз 82 з 3-х корпусним по швидкості відстає, Бачив як два 1221 з 5-ти корпусними натягували т-150.
В минулому році придбали новий мтз 1025,2 одразу виникла потреба в плугові, перев арив 4-х корпусний від дт 75 під борозну, 4-й корпус вирішили залишити хоча багато хто казав що не потягне, але практика показала що тягне ще й не погано мтз 82 з 3-х корпусним по швидкості відстає, Бачив як два 1221 з 5-ти корпусними натягували т-150.
В мене теж є 4 корпусний переварений, а потім ще купив оборотний рабеверк. тепер така красота поле без борозен)
Саша, розкажи - мова йде про новий трактор ? Маю ввиду 1221. Якщо є потреба в запчастинах - як з доступністю ? По питанню що ти колись дзвонив (теплообмінник масляний) ти щось сам вирішував чи працюєш без переобладнання в заводській комплектації ?
Саша, розкажи - мова йде про новий трактор ? Маю ввиду 1221. Якщо є потреба в запчастинах - як з доступністю ? По питанню що ти колись дзвонив (теплообмінник масляний) ти щось сам вирішував чи працюєш без переобладнання в заводській комплектації ?
Ні трактор дуже навіть не новий)) він 2003 року По тахометру було 5500 але схоже на неправду)). КУпував була пробита прокладка під головкою, коли пригнав почав розбирати двигун і щоб не розбирати знову зробив капремонт)) хоча нічого кретичного не знайшов, так все було підношене по троху))
Проблем із запчастинами не було пока ніяких, коли мотор робив заказував в інтернетмагазинах., Зараз по двигуні і по обвісу, по навісці все є в магазинах у моему місті. Також усі запчастини є у наявності в техноторгу можна замовити привезуть, 1-2 рази в тиждень ходить розвозка, або поїхати купити.
Тепоробмінник стоїть постійно задіяний масло перед тим як йти на колінвал проходить через теплообмінник, працюю так як є в заводькій комплектації, додатково поставив датчик на температуру масла додатково контролюю масло. Але от запасу по температурному режиму в 1221 небагато, і при трохи забитому радіаторі може грітися, думаю тут 1523 виграє за рухунок значно більшого радіатора.
В 1221 так як і всіх д-260 теплообмінники однакові, теж навпроти гільз , думаю якщо справляеться на форсованих моторах по 210-250 коней то повинеи і на 1221 справлятись)
Щось слабо віриться, може т-150 вбитий був? Все-таки вага зовсім різна.
З приводу того в якому стані був Т-150 сказати неможу, єдине знаю що двигун був рідний (смд 62). Бачив це на семінарі з посіву ріпаку, на сусідньому полі працювали трактори, багато хто з присутніх теж був здивований і я втому числі.
А без спарок і передка ведучого тягне чи буксує? При оранці вмикаєте передній міст?
Без спарок не пробував культиватор, передок вимикав - по рівному нормально , а під горку начинає підбуксовувати.
При оранці як і на всіх польвих роботах передній міст вмикаю на автомат, навіщо перевантажувати задній деференціал якщо є передній міст.
У 1523 такаж трансмісія повністю такаж як на 1221, у двигуні на 15 коней більше). Більший радіатор охолодження ( з запасом) , набагато більша і міцніша задня навіска , ну і комфортніша сучасніша кабіна.
Розкажіть хтось за 1523. Є один на замітці, ціна адекватна. 2006-о року. Але ж поряд ні в кого немає, розпитать як він - нема в кого.
НУ то бери та нам розповіси))
Двигун знаеш як подивитись! В кпп головне тиск у зеленій зоні , наявність стружки в маслі. Якщо масло не губили то ходять кпп десятиліттями без проблем, покатайся чи не виє , чи не вибиває передачі. Увагу гідравліці там може бути імпортний розподільник на тросах - дорогенький і вередливий, може масло через троси перегнати в кабіну на коліна .НУ й звичайно перевірити чи все працюе, передній міст, блокування деференціала.
Розпитай з чим працював - часто працють такі трактори як і мій у великих господарствах замість мтз-80) сівалка, оприскувач, причеп, бочка, то й виробляються мало.
А що він тягне? (на фото) культиватор?
Так на фото уманьський 8-метровий культиватор КПП-8 . Спочатку коли купував думав доведеться обрізати, але спробував , а він тягне ще й не погано.
Спробую додати відео.
В минулому році придбали новий мтз 1025,2 одразу виникла потреба в плугові, перев арив 4-х корпусний від дт 75 під борозну, 4-й корпус вирішили залишити хоча багато хто казав що не потягне, але практика показала що тягне ще й не погано мтз 82 з 3-х корпусним по швидкості відстає, Бачив як два 1221 з 5-ти корпусними натягували т-150.
В мене теж є 4 корпусний переварений, а потім ще купив оборотний рабеверк. тепер така красота поле без борозен)
З новим роком!
плуга відрегулював на відмміно!
Саша, розкажи - мова йде про новий трактор ? Маю ввиду 1221. Якщо є потреба в запчастинах - як з доступністю ? По питанню що ти колись дзвонив (теплообмінник масляний) ти щось сам вирішував чи працюєш без переобладнання в заводській комплектації ?
теж цікавить про теплообмінник бо в смд 31 принудітельной циркуляціі води через обмінник нема.хочю переробить
Ні трактор дуже навіть не новий)) він 2003 року По тахометру було 5500 але схоже на неправду)). КУпував була пробита прокладка під головкою, коли пригнав почав розбирати двигун і щоб не розбирати знову зробив капремонт)) хоча нічого кретичного не знайшов, так все було підношене по троху))
Проблем із запчастинами не було пока ніяких, коли мотор робив заказував в інтернетмагазинах., Зараз по двигуні і по обвісу, по навісці все є в магазинах у моему місті. Також усі запчастини є у наявності в техноторгу можна замовити привезуть, 1-2 рази в тиждень ходить розвозка, або поїхати купити.
Тепоробмінник стоїть постійно задіяний масло перед тим як йти на колінвал проходить через теплообмінник, працюю так як є в заводькій комплектації, додатково поставив датчик на температуру масла додатково контролюю масло. Але от запасу по температурному режиму в 1221 небагато, і при трохи забитому радіаторі може грітися, думаю тут 1523 виграє за рухунок значно більшого радіатора.
на 31 подачя и злив иде в дно гільзів і там іде природна циркуляція як в котлі дома.хояю під принудідовку зробить
В 1221 так як і всіх д-260 теплообмінники однакові, теж навпроти гільз , думаю якщо справляеться на форсованих моторах по 210-250 коней то повинеи і на 1221 справлятись)
в 31 принуділоки по циркуляціі нема тільки природна.якшо мотор 100 то фільтра з маслом 120.міряв пірометром
Так у масла до 120 норма
кориш говорив що на полесі стояв теплообмінник и масло з тасолом в одной тімпіратурі на ямзі
Щось слабо віриться, може т-150 вбитий був? Все-таки вага зовсім різна.
З приводу того в якому стані був Т-150 сказати неможу, єдине знаю що двигун був рідний (смд 62). Бачив це на семінарі з посіву ріпаку, на сусідньому полі працювали трактори, багато хто з присутніх теж був здивований і я втому числі.
Цікаво чи є відмінність в трансмісії 1221 і 1523.
Розкажіть хтось за 1523. Є один на замітці, ціна адекватна. 2006-о року. Але ж поряд ні в кого немає, розпитать як він - нема в кого.
А без спарок і передка ведучого тягне чи буксує? При оранці вмикаєте передній міст?
Без спарок не пробував культиватор, передок вимикав - по рівному нормально , а під горку начинає підбуксовувати.
При оранці як і на всіх польвих роботах передній міст вмикаю на автомат, навіщо перевантажувати задній деференціал якщо є передній міст.
У 1523 такаж трансмісія повністю такаж як на 1221, у двигуні на 15 коней більше). Більший радіатор охолодження ( з запасом) , набагато більша і міцніша задня навіска , ну і комфортніша сучасніша кабіна.
НУ то бери та нам розповіси))
Двигун знаеш як подивитись! В кпп головне тиск у зеленій зоні , наявність стружки в маслі. Якщо масло не губили то ходять кпп десятиліттями без проблем, покатайся чи не виє , чи не вибиває передачі. Увагу гідравліці там може бути імпортний розподільник на тросах - дорогенький і вередливий, може масло через троси перегнати в кабіну на коліна .НУ й звичайно перевірити чи все працюе, передній міст, блокування деференціала.
Розпитай з чим працював - часто працють такі трактори як і мій у великих господарствах замість мтз-80) сівалка, оприскувач, причеп, бочка, то й виробляються мало.
Розкажіть хтось за 1523. Є один на замітці, ціна адекватна. 2006-о року. Але ж поряд ні в кого немає, розпитать як він - нема в кого. - якщо це з автолайну - то видон у нього не дуже... http://autoline.com.ua/sf/selhoztehnika-traktor-kolesnyy-MTZ-1523--14031409201821058600.html
http://auto.ria.com/auto_mtz_1523-belarus_14829004.html цей, начебто, ціліший, та й рік непоганий.