53 постів / 0 нових
Останнє повідомлення
2 Жовтень, 2014 - 15:54 #1
Коментарі: 0
Україна, Рівненська обл., м. Рівне
Користувач
Відсутній
Останній вхід: 7 років 11 місяців тому
Рейтинг: 20
Команд і його післядія???

напишіт будь ласка чи можливо висівати озимі зернові у рік використання преперату команд... чи не випаде пшениця???? дуже цікаво...???

3 Жовтень, 2014 - 11:55
voff4ik71 (не перевірено)

Згідно з рекомендаціями від виробника препарату Команд 480, КЕ вказано, що при потребі пересівання через 30–60 днів після обробки ріпак та сою можна сіяти після поверхневого обробітку грунту на глибину 8–10 см, для всіх інших культур рекомендується провести глибоку оранку.Тобто озиму пшеницю можна через 1-2 міс., але під глибоку оранку.

В той же час в російських джерелах зазначено, що не рекомендується висівати пшеницю, ячмінь, жито, овес, просо, люцерну не те, що у рік застосування кломазону, а навіть на наступний. Можливо перестраховуються:

http://www.pesticidy.ru/active_substance/clomazone

 

6 Жовтень, 2014 - 12:30 (Відповідь на #2)
Коментарі: 0
Україна, Рівненська обл., м. Рівне
Користувач
Відсутній
Останній вхід: 7 років 11 місяців тому
Рейтинг: 20

Дуже вдячний за інформацію. Я також багато читав про команд але те що на наступний рік не можна висівати зернові це мабуть справді перестраховуються. Тому що представник Саміт Агро ( В них цей препарат має назву Бамбу) не робить таких довгострокових обмежень по сівозміні.

6 Жовтень, 2014 - 22:05 (Відповідь на #3)
Коментарі: 0
Користувач
Відсутній
Останній вхід: 5 років 10 місяців тому
Рейтинг: 2

втсіваємо завжди пшеницю по ріпакові по мінімалці і ніколи не було ніякої післядії,просто перестраховуються і все

7 Жовтень, 2014 - 09:19 (Відповідь на #4)
Коментарі: 0
Україна, Рівненська обл., м. Рівне
Користувач
Відсутній
Останній вхід: 7 років 11 місяців тому
Рейтинг: 20

Можливо щось чули про команд післясходово по сої ????

7 Жовтень, 2014 - 13:10 (Відповідь на #5)
voff4ik71 (не перевірено)

Певно, що не можна! Застосовують Команд перед сівбою або у день сівби, чи за деякий час потому, але не з появою сходів сої. Будь-які експеременти у цьому напрямку призведуть до пригнічення фотосинтезу сходів (депігментація) або навіть до їх повного знищення.
 

7 Жовтень, 2014 - 13:51 (Відповідь на #6)
Коментарі: 11
Україна, Полтавська обл.
Користувач
Відсутній
Останній вхід: 5 років 8 місяців тому
Рейтинг: 87

Є один агроном з Хмельницької області, що неодноразово в останні роки застосовував Команд, а вірніше його укравітовський аналог, на посівах сої саме по сходах сої.  За його словами, соя гарно переносить цей гербіцид. І завдяки Команду йому вдається знищувати лободу, навіть переросшу.

 

7 Жовтень, 2014 - 14:21 (Відповідь на #7)
Коментарі: 0
Україна, Рівненська обл., м. Рівне
Користувач
Відсутній
Останній вхід: 7 років 11 місяців тому
Рейтинг: 20

я також чув про застосування кломазону по вегетації сої, але говорять що потрібні спеціальні сорти сої так звано кломазоно стійкі а звичайні ні???? але які з них мають стійкість до кломазону а які ні поки що 100% невідомо

 

7 Жовтень, 2014 - 16:02 (Відповідь на #8)
Коментарі: 1
Україна, Київська обл., м. Обухів
Користувач
Відсутній
Останній вхід: 7 років 1 місяць тому
Рейтинг: 7

Доброго дня! У Росії компанія ФМСі офіційно зареєструвала Комманд по вегетації сої (фаза 3 справжнього листка) з нормою 0,7 -1,0 л/га. Скажу, що в Україні мій знайомий робив невеликий дослід по сої, яка була заросша  лободою, хвощем, суріпицею, злаковими, берізкою. В момент обробки соя мала не менше 3 справжніх листків. Норма кломазону, 480 г/л складала 300 г/га. Результат досить цікавий. Бур'яни кломазон підпалив, але до кінця всі не знищив (можливо замала норма). Спробую знайти фото і викласти. В той же час сама соя не зазнала жодних пошкоджень.

 

7 Жовтень, 2014 - 16:48 (Відповідь на #9)
Коментарі: 0
Україна, Рівненська обл., м. Рівне
Користувач
Відсутній
Останній вхід: 7 років 11 місяців тому
Рейтинг: 20

А соя була звичайна ???7 і можете будь ласка скинути посилання на російський сайт з інформацією по кломазону??

7 Жовтень, 2014 - 20:17 (Відповідь на #10)
voff4ik71 (не перевірено)

Дійсно, в Росії така інформація має місце! При чому, посилання на стійкі гібриди до кломазону відсутні. Певно маються на увазі звичайні сорти й гібриди. Питав про це у наших насіннєвих компаній - нічого не чули. Норма витрати складає 0,7-1,0 л/га звичайного Команду (480 г/л), тоді як на інших культурах не більше за 0,05-0,15 л/га. Тобто соя, скоріш за все, має толерантність до кломазону:

http://rupest.ru/primenenie/soya/sornyaki/page8/spisok-pestitsidov.html

http://www.cnshb.ru/akdil/0034/base/RK/000097.shtm

http://sprav.agronationale.ru/pesticides/10739.html

В той же час, у більшості російських джерел вказується про застосування кломазону на сої до сходів, хоча і в нормі 0,7-1,0 л/га.

В Україні такі рекомендації, з незрозумілих причин, відсутні.

Є декілька іноземних досліджень присвячених толерантності сої до кломазону, ось одне з них (нажаль без перекладу):

http://www.plantphysiol.org/content/92/3/777.full.pdf

7 Жовтень, 2014 - 21:41 (Відповідь на #11)
Коментарі: 11
Україна, Полтавська обл.
Користувач
Відсутній
Останній вхід: 5 років 8 місяців тому
Рейтинг: 87

Вищеназваний агроном застосовував команд на сорті Медісон. В нього в основному всі посіви сорт Медісон.
 

8 Жовтень, 2014 - 09:41 (Відповідь на #12)
Коментарі: 0
Україна, Рівненська обл., м. Рівне
Користувач
Відсутній
Останній вхід: 7 років 11 місяців тому
Рейтинг: 20

Дуже дякую за повну інформацію.. Тобто перед купівлею насіння сої потрібно питатись в оригінаторів насіння чи є їх сорт чи гібрид стійким до кломазону.... Але ще є одне забуте питання наскільки збільшується післядія кломазону при підвищенні норми його використання з 0,2 л/га до 1 л/га і чи доцільно давати такі високі його норми післясходово?? Тому що є інформація з неофіційних джерел що від 0,7 до 1,0 л/га норми ефект не змінюється????

8 Жовтень, 2014 - 09:49 (Відповідь на #13)
Коментарі: 11
Україна, Полтавська обл.
Користувач
Відсутній
Останній вхід: 5 років 8 місяців тому
Рейтинг: 87

Та не скаже вам в Україні жоден оригінатор про свої сорти таку інформацію, нема в них такої інфи.
 

8 Жовтень, 2014 - 10:22 (Відповідь на #14)
Коментарі: 0
Україна, Рівненська обл., м. Рівне
Користувач
Відсутній
Останній вхід: 7 років 11 місяців тому
Рейтинг: 20

Я з вами згоден але спробувати можна фірм виробників багато а продавців ще більше, хтось може і проколеться))))

17 Жовтень, 2014 - 12:52
Коментарі: 3
Україна, Київська обл., м. Київ
Користувач
Відсутній
Останній вхід: 8 років 12 місяців тому
Рейтинг: 42

Всем привет!

Интересную тему подняли!

Постараюсь ответить на некоторые вопросы.

Работаю второй год с препаратом Кропекс (кломазон 480 г/л). Наблюдал работу и на рапсе и на сое.

Что хочу отметить: При внесении под озимый рапс довсходово с нормой 0,15-0,2 л/га есть небольшое последействие, но пропускает всходы ячменя и пшеницы, поэтому приходиться всё равно работать граминицидом. Период распада препарата 256 дней.

При внесении как почвенного на сое применяли норму 04,-0,7 л/га после внесения наблюдается гибель зерновых-симптом побеление всходов. Также когда соя пересевалась кукурузой наблюдалось побеление расстений, но она потом отходила через пару недель и собирали неплохой урожай после этого.

 

Кропекс применяли как страховой на сое в норме от 0,7-1,0 л/га эффекст отличный на сою фитотоксичности нет. Регистрируем его на сою. После такого внесения рекомендуем сеять сою по сое в следующем году и применять потом другие почвенные если планируете менять культуру. мы на практике сеем сою по 3 года на 1 месте. Потом падает урожайность. Характерно, что после внесенияе кломазон+метрибузин не наблюдали снижение эффективности клубеньковых бактерий.

На фото 1. Внесение Кропекса (кломазон 480 г/л) 0,7 л/га

Фото 2. Действие почвенных гербицидов Метрикс 0,4 л/га+Кропекс 0,7л/га

17 Жовтень, 2014 - 12:33 (Відповідь на #16)
Коментарі: 3
Україна, Київська обл., м. Київ
Користувач
Відсутній
Останній вхід: 8 років 12 місяців тому
Рейтинг: 42

Сорта сои все устойчивы к кломазону, ограничений никаких нет. Есть устойчивость к метрибузину. Неустойчивые сорта угнетаются желтеют после обработки. Канадские сорта в основном устойчивые, но нужно делать опыты бывает и на старуху проруха. Что касается отечественных сортов, то тут полная неразбериха. Даже оригинаторы не могут точно сказать устойчивы или нет. Но если не могут сказать о своём сорте? Задумайтесь стоит ли его покупать?. Для всех  сортов с применением почвенного метрибузина рекомендую высевать сою не менее 5 см край 4,5 см. Земеленные посевы будут подгарать от метрибузина и выпадать растения. (особенно во влажный год).

20 Жовтень, 2014 - 11:00 (Відповідь на #17)
Коментарі: 0
Користувач
Відсутній
Останній вхід: 10 років 1 місяць тому
Рейтинг: 0

кломазон хорошо...но, доза применения больше чем 200 гр/га препарата Корманд, требует .. однозначно посева сои. Сою по сое можно выращивать 3 года, причем самый большой урожай наблюдается на 3-й год, а на 4-Й меньше чем в первый. В первый год балуемся кломазоном по всходам до 1 л/га во второй желательно сменить препарат или не больше 200, с посевом кукурузы пару лет, чисто американский севоборот соя соя кукуруза кукуруза.

20 Жовтень, 2014 - 20:06 (Відповідь на #18)
Коментарі: 3
Україна, Київська обл., м. Київ
Користувач
Відсутній
Останній вхід: 8 років 12 місяців тому
Рейтинг: 42

Согласен с Вами Миколайович! Озимую пшеницу сеять нельзя после лошадинной дозы кломазона. Если хотите высевать пшеничку есть другие более безопасные схемы.

Например: Прометрин+Метрибузин, Пендиметалин+метрибузин, Пропизахлор+метрибузин, Тербуталазин+метрибузин. После них можно сеять что угодно. 

Но не поддавайтесь на провокации с ацетохлором+.....дешёвая рыбка-плохая юшка.

27 Листопад, 2014 - 17:24 (Відповідь на #19)
Коментарі: 0
Україна, Рівненська обл., м. Рівне
Користувач
Відсутній
Останній вхід: 7 років 11 місяців тому
Рейтинг: 20

Доброго дня. 

Скажіть будьласка наскільки буде ризикованим посів озимої пшениці після зхеми метрибузин + кломазон 0,2 ??

 

2 Грудень, 2014 - 14:37
Коментарі: 3
Україна, Київська обл., м. Київ
Користувач
Відсутній
Останній вхід: 8 років 12 місяців тому
Рейтинг: 42

Ну чтоб вы понимали, то на рапсе кломаон 0,2 л/га пропускает падалицу пшеницы. А зачем рисковать если можно Прометрин+Метрибузин приментить? Или Тербуталаизин+метрибузин???

12 Червень, 2015 - 23:36 (Відповідь на #21)
Коментарі: 0
Україна, Рівненська обл., м. Рівне
Користувач
Відсутній
Останній вхід: 7 років 11 місяців тому
Рейтинг: 20

Як імазамокс зміг пустити пригнічену після грунтових гербіцидів Лободу білу. На момент внесення препарату мала 2 листки зараз після 1 тижня роботи препарату має 8-10.І чим її можна побороти на цій стадії розвитку??

14 Червень, 2015 - 09:00 (Відповідь на #22)
Коментарі: 11
Україна, Полтавська обл.
Користувач
Відсутній
Останній вхід: 5 років 8 місяців тому
Рейтинг: 87

Та окрім Команду вже мабуть й нічим не візьмеш. Хоча я командом ніколи не працював, то й стверджувати на 100 % не буду.

Стосовно імазамоксу, яку норму давали, скільки води на гектар виливали, коли були дощі перед внесенням та після нього?

Колись працював 0,8 л Пульсару на сої, за 10 -12 днів винесло всю лободу і навіть з 10 листками. На другий рік рекомендував Пульсар колезі, той вніс 1 літр і заріс бур"янами.

 

15 Червень, 2015 - 22:41 (Відповідь на #23)
Коментарі: 0
Україна, Рівненська обл., м. Рівне
Користувач
Відсутній
Останній вхід: 7 років 11 місяців тому
Рейтинг: 20

В мене лобода була 2 - 4 листочки, дощів не було неділі 3. Працював 200 л га робочого розчину, в вечірні та ранкові часи площа 348 га на всій однаково навіть не пригнітило лободу. Препарат Гермес 1,0 л/га.При чому в інших господарствах де його застосовували то ніби спрацював. Ось фото зроблені на 15 день після внесення.

16 Червень, 2015 - 03:43 (Відповідь на #24)
Коментарі: 11
Україна, Полтавська обл.
Користувач
Відсутній
Останній вхід: 5 років 8 місяців тому
Рейтинг: 87

Спочатку подумав, що у вас Команд не спрацював, а виявилось, суміш пульсара та грамініціда.

Треба було 250 л води виливати.

16 Червень, 2015 - 07:30 (Відповідь на #25)
Коментарі: 0
Україна, Рівненська обл., м. Рівне
Користувач
Відсутній
Останній вхід: 7 років 11 місяців тому
Рейтинг: 20

Зараз хочу внести 1,5 л Базаграну + 0,4 л Команду. Чи не пошкоджу я сою в кого є досвід такого примінення?

16 Червень, 2015 - 11:36 (Відповідь на #26)
Коментарі: 1
Україна, Київська обл., м. Обухів
Користувач
Відсутній
Останній вхід: 7 років 1 місяць тому
Рейтинг: 7

Доброго дня! Зараз (це яка фаза розвитку сої?). Проти яких бур'янів плануєте вносити?

18 Червень, 2015 - 09:41 (Відповідь на #27)
Коментарі: 0
Україна, Рівненська обл., м. Рівне
Користувач
Відсутній
Останній вхід: 7 років 11 місяців тому
Рейтинг: 20

Уже вніс фаза рзвитку сої від 3 до 5 трійчастих листочків проти осота рожевого та перерослої лободи. Базагран 1.5 л/га + Бамбу 0,4 л/га + Сільвет 0,05 л/га та Базагран 1.5 л/га + Бамбу 0,4 л/га + Скаба 0,05 л/га. Очікую результату !!!! Надіюсь все буде добре. Пізніше завантажу фото ефективності таких сумішей.

4 Січень, 2016 - 15:47 (Відповідь на #28)
Коментарі: 0
Україна, Рівненська обл., м. Рівне
Користувач
Відсутній
Останній вхід: 7 років 11 місяців тому
Рейтинг: 20

Доброго дня.

Результати які я отримав після внесення таких сумішей були страшні візуально, соя була підпалена але відійшла за 1 тиждень, щодо лободи та осоту то це просто бомба осот згорів під корінь, а лобода скинула листя, місцями згоріла а місцями де була більша погілкувалась.

5 Січень, 2016 - 09:22 (Відповідь на #29)
Коментарі: 0
Користувач
Відсутній
Останній вхід: 6 років 5 місяців тому
Рейтинг: 0

Фотографій не лишилося?

18 Січень, 2016 - 12:11
Коментарі: 0
Україна, Харківська обл., м. Харків
Користувач
Відсутній
Останній вхід: 8 років 8 місяців тому
Рейтинг: 10

Всем привет, друзья, колеги подскажите пожалуйста у кого есть опыт применения "КОМАНДИР, КЕ" (Кломазон 480 г/л), Укаравит. на подсолнечнике. Гектарная цена очень заманчива, а только "Камандир" регламентируют на подсолнечник, а другие производители этого д.в. такой рекомендации не дают. И подскажите в норме 150 мл/га по почве, будет последействие на пшеницу озимую??? 

22 Січень, 2016 - 21:42 (Відповідь на #31)
Коментарі: 0
Користувач
Відсутній
Останній вхід: 6 років 11 місяців тому
Рейтинг: 10

Післядії не повинно бути, але все залежить від кількості опадів, якщо посуха то краще провести оранку (якщо є можливість.)
 

22 Січень, 2016 - 21:58 (Відповідь на #32)
Коментарі: 0
Користувач
Відсутній
Останній вхід: 6 років 11 місяців тому
Рейтинг: 10

Наслідки схеми метрибузін 0,4  + кломазон 0,2, правда свою роль зіграла аномальна посуха, після дощу рослини відійшли, але 20-30 % випало.
 

24 Січень, 2016 - 16:04 (Відповідь на #33)
Коментарі: 0
Україна, Волинська обл., м. Луцьк
Користувач
Відсутній
Останній вхід: 6 років 3 місяці тому
Рейтинг: 96
Починаючий підприємець

я давав гезагард і кломазону 0,2 на сої до сходів і пшеницю сіяв по дисковці. ніякої фітотоксичності не спостерігаю

24 Січень, 2016 - 20:29 (Відповідь на #34)
Коментарі: 0
Україна, Харківська обл., м. Харків
Користувач
Відсутній
Останній вхід: 8 років 8 місяців тому
Рейтинг: 10

Я понял, спасибо за ответ.

28 Січень, 2016 - 18:14 (Відповідь на #35)
Коментарі: 0
Україна, Рівненська обл., м. Рівне
Користувач
Відсутній
Останній вхід: 7 років 11 місяців тому
Рейтинг: 20

Фото соя 

ВкладенняРозмір
Image icon img_0491.jpg4.36 МБ
Image icon img_0492.jpg4.1 МБ
Image icon img_0493.jpg4.55 МБ
Image icon img_0495.jpg5.61 МБ
Image icon img_0497.jpg5.81 МБ
28 Січень, 2016 - 18:18 (Відповідь на #36)
Коментарі: 0
Україна, Рівненська обл., м. Рівне
Користувач
Відсутній
Останній вхід: 7 років 11 місяців тому
Рейтинг: 20

фото соя

28 Січень, 2016 - 20:20 (Відповідь на #37)
Коментарі: 0
Україна, Волинська обл., м. Луцьк
Користувач
Відсутній
Останній вхід: 6 років 3 місяці тому
Рейтинг: 96
Починаючий підприємець

Базагран 1.5 л/га + Бамбу 0,4 л/га + Сільвет 0,05 л/га та Базагран 1.5 л/га + Бамбу 0,4 л/га + Скаба 0,05 л/га

такі опіки соя получила через сильвет і скабу. не потрібно туди прилипач)

 

29 Січень, 2016 - 10:44 (Відповідь на #38)
Коментарі: 5
Україна, Київська обл., м. Київ
Користувач
Відсутній
Останній вхід: 3 роки 8 місяців тому
Рейтинг: 165
Починаючий журналіст

Доброго дня. Препарат "Командир" зареєстрований для до сходового застосування в посівах соняшнику в нормі 0,1-0,15 л/га. Прояв післядії препарату залежить від погодніх умов та глибини і способу обробітку грунту під пшеницю.

29 Січень, 2016 - 11:13 (Відповідь на #39)
Коментарі: 0
Україна, Волинська обл., м. Луцьк
Користувач
Відсутній
Останній вхід: 6 років 3 місяці тому
Рейтинг: 96
Починаючий підприємець

реєстрація нікого не обходить)
обходить те на що його можна вносити крім того що написано на каністрі!

а тепер відійдемо від теми про кломазон! і до речі сергій а яка користь від ацетаміприду в протруйнику??? ви ж як представник укравіта повинні знати?

29 Січень, 2016 - 13:08 (Відповідь на #40)
Коментарі: 0
Україна, Рівненська обл., м. Рівне
Користувач
Відсутній
Останній вхід: 7 років 11 місяців тому
Рейтинг: 20

Доброго дня.

Без прилипачів були ділянки, то ефективність там була на порядок менша від внесення. Лобода велика і восковий наліт на ній був сильний.

29 Січень, 2016 - 14:37 (Відповідь на #41)
Коментарі: 0
Україна, Волинська обл., м. Луцьк
Користувач
Відсутній
Останній вхід: 6 років 3 місяці тому
Рейтинг: 96
Починаючий підприємець

згідний що результат був слабшим?
але без прилипача і опіків не було або були зовсім незначні!
чи не так?

 

29 Січень, 2016 - 16:18 (Відповідь на #42)
Коментарі: 0
Україна, Рівненська обл., м. Рівне
Користувач
Відсутній
Останній вхід: 7 років 11 місяців тому
Рейтинг: 20

Воно то так, але соя за 1.5 неділі відновилась і порівняно з іншими полями не відстала по урожайності, а от Лобода сіла до самої осіні (погілкувалася). Ми рятували сою від неї і на відсотків 80 впоралися. А припал як говорять деякі фірми які продають метрибузин і позиціонують його по всходам сої, стимулює гілкування і завязування більшої кількості бобів.

Цього року хочу спробувати грунтову схему 

Зонтран ( метрибузин 250) - 1,2 л/га

Бамбу ( кломазон 480) - 0,2 л/ га

Пледж (флуміоксазин 511) - 0,1 кг/га

Роубек (комбінація парафінових вуглеводнів, неіонних сурфактантів, спеціальних олій та полімерних прилипачів) - 0,3 л/га

Що можете про неї сказати??

29 Січень, 2016 - 16:36 (Відповідь на #43)
Коментарі: 11
Україна, Полтавська обл.
Користувач
Відсутній
Останній вхід: 5 років 8 місяців тому
Рейтинг: 87

А для чого тут, в грунтовій схемі, прилипачі?

 
 

30 Січень, 2016 - 18:47 (Відповідь на #44)
Коментарі: 0
Україна, Волинська обл., м. Луцьк
Користувач
Відсутній
Останній вхід: 6 років 3 місяці тому
Рейтинг: 96
Починаючий підприємець

я теж себе запитував доки не спробував в господарсті екоойл спрей на буряках з грунтовими препаратами)
ефект був на лице

31 Січень, 2016 - 21:26
Коментарі: 0
Користувач
Відсутній
Останній вхід: 4 роки 11 місяців тому
Рейтинг: 0

якщо препарату було не білше 0,45л/га та сумарна кількість опадів від моменту внесення до посіву пшениці була не менше 100мл тоді можна, в іншому випадку для уникнення післядії рекомендовано оранку на неменше як 20см.

3 Лютий, 2016 - 08:34 (Відповідь на #46)
Коментарі: 0
Україна, Рівненська обл., м. Рівне
Користувач
Відсутній
Останній вхід: 7 років 11 місяців тому
Рейтинг: 20

Доброго дня 

Це спеціальний прилипач для грунтових препаратів він тримає діючі речовини препаратів в 3-5 см поверхневому шарі грунту, тобто препарати будуть менше промиватися, і фітотоксичність на культуру буде меншим. На дослідних ділянках які я бачив ефект був відчутним, хочу спробувати в маштабах.

15 Березень, 2016 - 11:55 (Відповідь на #47)
Коментарі: 0
Україна, Львівська обл., м. Львів
Користувач
Відсутній
Останній вхід: 5 років 1 місяць тому
Рейтинг: 0

А в якій дозі гезагард?

15 Березень, 2016 - 16:43 (Відповідь на #48)
Коментарі: 0
Україна, Волинська обл., м. Луцьк
Користувач
Відсутній
Останній вхід: 6 років 3 місяці тому
Рейтинг: 96
Починаючий підприємець

2-2,2 л + гербіцид партнер

15 Березень, 2016 - 19:32
Коментарі: 0
Україна, Львівська обл., м. Львів
Користувач
Відсутній
Останній вхід: 5 років 1 місяць тому
Рейтинг: 0

Зрозумів.Ще таке питання(розумію що тема про кломазон,але окрему створювати нема змісту)

-хочу застосувати метрибузин+прометрин,яке зробити дозування ,щоб і лободу тримало і пшеницю в жовтні по дисковці посіяти(ну щоб не було післядії)?
 

15 Березень, 2016 - 20:19 (Відповідь на #50)
Коментарі: 0
Україна, Рівненська обл., м. Рівне
Користувач
Відсутній
Останній вхід: 7 років 11 місяців тому
Рейтинг: 20

2.0 л/ га Прометрину + 300 г в діючій речовині метрибузину, якщо гумус маленький то метрибузину можна зменшити до 250 г в діючій на 1 га.

І пшеничку на осінь буде де сіяти.

Щоб додати коментар, увійдіть